قوچان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان گفت: ۲۵۵ برنامه شاخص در ستاد دهه فجر قوچان اجرا می شود.

اجرای ۲۵۵ برنامه شاخص در ستاد دهه فجر قوچان

به گزارش قدس آنلاین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه با بیان این مطلب که ستاد دهه فجر شهرستان در قالب دو ستاد شهرستان قوچان و شهر باجگیران تشکیل و با ۱۹ کمیته زیر مجموعه شروع به فعالیت کرد.  

حجه الاسلام هادی ایمانی نیا با اشاره به ۱۶ برنامه پیش بینی شده در ستاد فرعی شهر باجگیران افرود: در سطح شهرستان قوچان نیز کمیته هایی متشکل از ورزش و جوانان، فرهنگی و هنری، بسیج، دانشجویی، فرهنگیان، دانش آموزی، تشکلهای مردمی، مساجد و تشکلهای اسلامی، روستایی و عشایری، کودک و نوجوان، فضاسازی، اصناف، بانوان، ایثارگران و پروژه های عمرانی تشکیل شده است که در مجموع ۶۰۲ برنامه را در سطح شهرستان برنامه ریزی کرده اند.  

وی با بیان اینکه ۲۵۵ برنامه شاخص در بولتن ستاد دهه فجر قوچان جهت اجرا آمده است تصریح کرد: امسال سعی شده است که جشن های انقلاب به صورت برنامه محور برنامه ریزی شود و در ۱۲ نقطه شهرستان نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شود.

وی ادامه داد: دو مراسم در دو شب ۲۱ و ۲۲ بهمن و با سخنرانی فرماندار شهرستان و یک سخنران کشوری و با رویکرد معرفی خدمات نظام و انقلاب در محل مسجد جامع شهرستان انجام خواهد شد.

مسئول ستاد دهه فجر قوچان با اشاره به آغاز برنامه های دهه فجر در قوچان در ساعت ۹:۳۰ صبح ۱۲ بهمن با نواختن زنگ انقلاب هم زمان با سراسر کشور و گلباران تمثال امام خمینی (ره) و رژه خودرویی در میدان امام (ره) خاطر نشان کرد : امسال باتوجه به تقارن دهه فاطمیه با ایام دهه فجر در حال برنامه ریزی مراسم نور افشانی در شب ولادت حضرت زینب (س) هستیم.

وی ادامه داد : برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر قوچان از محل میدان امام(ره) آغاز و با سخنرانی امام جمعه قوچان و با قرائت قطعنامه در میدان ولی عصر(عج) به پایان خواهد رسید.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.