رشت- مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: یکی از مجهزترین دستگاه ام.آر. آی قبل از سال در بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول (ص) نصب می شود و بیمه شدگان می توانند به صورت رایگان از این دستگاه برخوردار شوند.

مجهزترین دستگاه ام.آر.آی در بیمارستان رسول اکرم(ص) نصب می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدحسین شهدی نژاد ظهر امروز در نشست خبری با تشریح اجرای  طرح تشکیل پرونده الکترونیکی بیماری های مزمن خاطر نشان کرد: چهار گروه از بیماری های دیابت، فشارخون، بیماری قلبی و عروقی و اعصاب و روان در این طرح قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر، با تشکیل پرونده الکترونیکی بیماری های مزمن، نسخه به صورت الکترونیکی تجویز و ارجاع از پزشکان عمومی به پزشکان متخصص و دریافت بازخورد آن، الکترونیکی است.

شهدی نژاد در ادامه با اشاره به اجرای طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) رشت ، گفت: در اجرای این طرح ، فضاهای عمومی و اختصاصی بیمارستان متناسب با شأن بیمه شدگان تامین اجتماعی و همانند بیمارستان های با هتلینگ درجه یک خصوصی تغییر شکل و کاربردی داده شده است.

وی بیان داشت: بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تامین اجتماعی گیلان ، با برخورداری از عرصه مناسب با هماهنگی ستاد بحران استانداری به عنوان قطب درمانی ، آمادگی راه اندازی بیمارستان یکصد تختخوابی صحرایی را در مواقع بحران دارد.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقای خدمات درمانی، میکروسکوپ فوق تخصصی جراحی چشم مدل سقفی با امکانات جانبی به عنوان یکی از پیشرفته ترین میکروسکوپ های موجود در کشور در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تامین اجتماعی رشت نصب شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان بیان داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در سال جاری در بخش درمان غیرمستقیم از طریق دفتر اسناد پزشکی با عقد قرارداد با ۸۲ موسسه و مرکز درمانی جدید، تعداد طرف های قرارداد در استان را به دو هزار و ۱۸۶ موسسه و مرکز درمانی رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.