یزد- آیت الله ناصری گفت: مسئولان فرهنگی و اجرایی در برنامه های مختلف ایام الله دهه فجر باید بیش از گذشته در بصیرت افزایی مردم و جوانان فعالیت کنند.

مسئولان فرهنگی برای بصیرت افزایی مردم فعالیت کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمدرضا ناصری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان یزد اظهار داشت: دهه فجر یادآور تحول بزرگ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی دنیا بوده که بدون عنایت خداوند و رهبری امام خمینی(ره) و تبعیت ملت ایران امکان پذیر نبوده است.

امام جمعه یزد گفت:  علاقه مردمی یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر قدرت‌های متعدد رژیم سیاه طاغوتی است و توکل به خدا و وحدت کلمه، رمز پیروزی ملت ایران در راستای ایجاد انقلاب اسلامی است.

آیت الله  ناصری اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ایران انقلاب الهی است و این انقلاب دگرگونی بشریت است و مردم ایران و دیگر کشورهای مسلمان را در مسیر تعالی انسانی قرار داده است.

امام جمعه یزد افزود: مسئولان فرهنگی و اجرایی در برنامه های مختلف ایام الله دهه فجر باید بیش از گذشته در بصیرت افزایی مردم و جوانان فعالیت کنند.

وی آشنا کردن نسل جدید با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ابعاد مختلف امام خمینی(ره) را از جمله مهمترین رسالت مسئولان در مراسم‌های بزرگداشت دهه فجر دانست و اظهار داشت: اعضای ستادهای دهه فجر مسیر مشارکت جوانان در اجرای برنامه‌های دهه فجر را باز کنند.

آیت الله  ناصری  افزود: در این زمینه نهادهای فرهنگی، تبلیغی و ستادهای دهه فجر در سطح استان نقش مهم و اثربخشی در تحقق اهداف مقدس بر عهده دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در این دیدار اظهار داشت: . امسال در ۵۰۰ مسجد استان یزد ستاد دهه فجر تشکیل شده که در این مساجد برنامه‌های بسیار خوب و شاخصی در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی گفت: هر ساله برای اینکه ستادها هرچه بیشتر فعال شوند، خدمت مسئولان می‌رویم و از نظرات آن‌ها استفاده می‌کنیم و پیش از هرچیز در این جلسات تاکید می‌کنیم که باید نقش مردم در برنامه‌های این ایام دیده شود. امسال در نشست با استاندار یزد بیان کردیم که ستادهای مردمی هم در جلسه حضور داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.