۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
کد خبر: 498469

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از عذرخواهی در خصوص حمایت از تصمیم نژادپرستانه ترامپ خودداری کرد.

خودداری نتانیاهو از عذرخواهی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از الشرق الاوسط مصر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز، دوشنبه، از عذرخواهی در خصوص حمایت و استقبال از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر دیوارکشی در مرز آمریکا و مکزیک برای جلوگیری از ورود مهاجران خودداری کرد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد: "آریه درعی"، وزیر امور داخلی اسرائیل از نتانیاهو به سبب ایجاد بحران در روابط با مکزیک پس از حمایت از تصمیم ترامپ انتقاد کرد و از او خواست از موضعی که اتخاذ کرده، عذر خواهی کند؛ اما نتانیاهو با آن مخالفت کرد.

هاآرتص در ادامه افزود: طبق اعلام یک منبع که نخواست نامش فاش شود، درگیری نتانیاهو و درعی در نشست رؤسای احزاب ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی رخ داد که پس از نشست هفتگی کابینه امنیتی این رژیم برگزار شده بود.

نتانیاهو پیشتر از تصمیم ترامپ در خصوص دیوارکشی در مرزهای آمریکا با مکزیک حمایت کرده بود. وی در توییتی نوشت: "ترامپ حق دارد. من دیواری در طول مرزهای جنوبی اسرائیل ساختم که باعث متوقف کردن تمام مهاجرت های غیرقانونی شد. پیروزی بزرگی است. ایده ای عالی است."

اظهارات نتانیاهو سبب شد بحرانی میان این رژیم و مکزیک بوجود آید و خشم یهودیان مکزیکی را در پی داشته باشد؛ تا جایی که آنها با نقض حرمت کار در روز شنبه (برای یهودیان) طوماری را علیه نتانیاهو تهیه کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.