اراک-امام جمعه اراک بیان کرد: دهه فجر، یادآور جانفشانی ها و از خودگذشتگی های ملت ولایتمدار ایران اسلامی است و تمامی اقشار مردم و مسئولان باید یاد و خاطره آنان را گرامی دارند.

دهه فجر، یادآور جانفشانی ها و از خودگذشتگی هاست

به گزارش قدس آنلاین آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در همایش ائمه جمعه استان مرکزی افزود: دشمنان نظام اسلامی در صدد ایجاد تفرقه و جدایی روحانیت از مردم گام بر می دارند که لزوم خنثی سازی توطئه های دشمنان در گروه وحدت و یکپارچگی مردم و روحانیت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم ولایتمدار استان مرکزی در برگزاری جشن های انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن باید ندای حمایت های همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان برساند.

وی ادامه داد: رسالت خطیر تریبون نمازجمعه اصلاح رویکردها و سالم سازی فضای معنوی جامعه است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: نماز جمعه یکی از بزرگترین پشتوانه های استوار حکومت اسلامی است و امروز کشور باید از این فریضه الهی کمال بهره را ببرد.

استاندار استان مرکزی نیز در این همایش گفت:حفظ و حراست از انقلاب اسلامی بدون صیانت از اهداف و ارزش های والای آن امکان پذیر نیست، بنابراین مسئولان باید تشریح، تبیین و نهادینه کردن ارزش های دینی و انقلابی را سرلوحه برنامه های خود در دهه مبارک فجر قرار دهند.

محمود زمانی قمی رجسته سازی ارزش های والای انقلاب اسلامی در گرو خدمت رسانی صادقانه است. زمانی قمی اظهار کرد: دهه مبارک فجر روزهای تاریخی و سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی است و گرامیداشت این ایام برای همگان ضروری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.