یزد-مدیر صنایع کشاورزی استان یزد گفت: به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۶ پروژه شاخص در بخش صنایع کشاورزی استان یزد به بهره برداری می رسد.

۶ پروژه شاخص صنایع کشاورزی در استان یزد به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، علیرضا طاقه باف گفت: صنایع تبدیلی وتکمیلی بخش کشاورزی نقشی اساسی را در استقلال و امنیت غذایی جامعه بر عهده دارد و ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم در قالب این پروژه ها مشغول بکار می شوند.

وی با بیان اینکه واحدهای مزبور در شهرستانهای یزد، میبد، اردکان و مهریز مورد بهره برداری قرار می گیرند افزود: این پروژه ها شامل: عمل آوری و بسته بندی انواع گوشت ماکیان با ظرفیت ۱۸۱۰ تن، فرآوری و تهیه انواع میوه آجیلی با هزار و ۲۰۰ تن ظرفیت تولید، فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی با ۶۵۰ تن تولید سالیانه، تولید انواع غذای آماده به ظرفیت ۹۰۰تن، تولید فرآورده های کنجدی با ظرفیت سالیانه ۷۰۰ تن است.

مدیر صنایع کشاورزی همچنین از واحد کشتارگاهی شرکت معین دام مهریز به عنوان یکی از پروژه های زیربنایی و خدماتی مهم که در این ایام افتتاح می شود یاد کرد و گفت: در این واحد کشتارگاهی که با اعتباری بالغ بر۳۰۰ میلیارد ریال راه اندازی می شود بیش از ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم به کار گمارده خواهند شد و این واحد قادر خواهد بود سالیانه میزان۲۲۰۰۰ تن محصول به بازار عرضه می کند.

طاقه باف اظهار داشت: میزان اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این طرح ها  بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال  است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.