بوشهر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت الکترونیک ۱۷۰۰ نوع خدمت ارائه می‌دهد، گفت: با افتتاح دولت الکترونیک که با هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی تکمیل شده توانسته ضمن تبادل اطلاعات در مراکز استانها خدمات قابل توجه‌ای به مخاطبان ارائه کند.

با افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک ۱۷۰۰ نوع خدمت ارائه می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین،  محمود واعظی صبح سه شنبه وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر قرار گرفت.

وی در بدو ورود در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: وظیفه مسئولان است که با استان‌های مختلف سرکشی کنند و ضمن بررسی مشکلات مردم گزارشی از فعالیتها و کارهای انجام شده در مدت یکسال گذشته ارائه شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه استان بوشهر دارای زیرساخت‌های مناسب مخابراتی است، افزود: پروژه‌های متعددی در حوزه مخابرات و ارتباطات در استان بوشهر انجام شده به گونه‌ای که پروژه‌های روستایی، نسل سوم تلفن همراه، نسل چهارم تلفن همراه و فیبر نوری بین شهرها انجام شده که در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

واعظی از افتتاح پروژه‌های بزرگ در ایام‌الله دهه‌فجر خبر داد و گفت: از ۲ ماهواره بزرگ فردا با حضور رئیس‌جمهور شامل ماهواره مخابراتی و سنجش از راه دور رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات بیان کرد: در این ایام دولت الکترونیک که پروژه بسیار بزرگی است به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت الکترونیک ۱۷۰۰ نوع خدمت ارائه می‌دهد، گفت: با افتتاح دولت الکترونیک که با هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی تکمیل شده توانسته ضمن تبادل اطلاعات در مراکز استانها خدمات قابل توجه‌ای به مخاطبان ارائه کند.

واعظی افزود: افزایش شبکه انتقال و افزایش شبکه پهنای باند از جمله پروژه‌های بزرگ است که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی گفت: برای اجرای پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود افسون بر ۱۶۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.