ایلام - مسئول اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بدره گفت: به منظور حفاظت از محیط زیست و پرندگان، مجوزی برای شکار در هیچ نقطه ای از استان ایلام صادر نشده و افرادی که مجوز حمل سلاح دارند نیز نمی توانند شکار کنند.

مجوزی برای شکار در سطح استان صادر نشده است/ دستگیری ۶ شکارچی غیر مجاز در شهرستان بدره

به گزارش قدس آنلاین، بیژن هادی زاده با بیان اینکه ۶ نفر از شکارچیان غیرمجاز که قصد شکار پرندگان را داشتند توسط مأموران یگان حفاظت این شهرستان دستگیر شدند، اظهار داشت: از این شکارچیان در مجموع چهار قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه شکارچیان متخلف قصد داشتند با سوء استفاده از شرایط جوی و بارش برف اقدام به شکار پرندگان کنند، افزود: با حضور به موقع مأموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست این افراد شناسایی و دستگیر شدند و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

مسئول اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بدره بیان داشت: بارش برف در روزهای اخیر و کاهش منابع غذایی برای پرندگان باعث هجوم آنها به کوه پایه و مناطق پایین دست شده که همین امر موجب سوءاستفاده برخی افراد و اقدام آنان به کمین و شکار غیرمجاز می شود.

بیژن هادی زاده یادآور شد: به منظور حفاظت از محیط زیست و پرندگان، مجوزی برای شکار در هیچ نقطه ای از استان ایلام صادر نشده و افرادی که مجوز حمل سلاح دارند نیز نمی توانند شکار کنند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۵۴۰ آماده دریافت هر گونه گزارش مردمی در مورد تخلفات زیست محیطی در سطح استان ایلام است، خاطرنشان ساخت: همشهریان بدره ای می توانند در صورت برخورد با متخلفان نسبت به گزارش این موارد از طریق شماره تلفن ۰۸۴۳۵۷۲۴۵۱۳ اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.