اهواز _ نخستین جشنواره ایده‌های شهروندی در بهبهان با معرفی 20 ایده برگزیده به کار خود پایان داد.

برگزیدگان اولین جشنواره ایده‌های شهروندی بهبهان معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین  مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره ایده‌های شهروندی امروز، ۱۲ بهمن‌ماه با معرفی و تجلیل از ایده‌های برتر در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان برگزار شد.

در این جشنواره از مجموع ۷۰ ایده ارسالی به دبیرخانه، در نهایت پس از ارزیابی‌های انجام‌شده ۲۰ ایده در چهار محور مدیریت شهری، شهر الکترونیک، محیط‌زیست و عمومی به‌عنوان برگزیده معرفی شدند.

بر این اساس ایده‌های ایجاد برند گردشگری محله‌ای در بهبهان از رضا مهذب، انجام غارنوردی در بهبهان از عطاءالله و آرزو دستیار، ایجاد امکانات و کمپ‌های مناسب در کوه‌های مناسب کوهنوردی بهبهان جهت جذب توریست از اطهر فقهی و محمدحسن ربیعی، پارکینگ مکانیزه طبقاتی از آزاده محمدی، طراحی سبد، گلدان، پاکت و کارت‌های مخصوص گل نرگس از فاطمه صالحی‌ویسی و سینا دری، نصب مجسمه دسته‌گل نرگس در خروجی شهر بهبهان از مریم کارآزما، سیستم صوتی راهنمایی مراجعین در ادارات دولتی شهر بهبهان از حمیده رشیدی، رفتینگ یا قایق‌سواری بر روی رودخانه‌های خروشان از اطهر فقهی و محمدحسن ربیعی و پارک فرزند از فاطمه نصرت‌اله در محور مدیریت شهری به‌عنوان ایده‌های برتر تجلیل شدند.

همچنین در محور شهر الکترونیک از ایده‌های طراحی سیستم کنترل سرعت خودکار وسیله نقلیه با استفاده از فناوریRFID از فرهاد کریم‌خانی، شهر هوشمند از سیدمجتبی براتی و شناسایی هوشمند اشیاء با استفاده از فناوری بی‌سیم از فرشاد قناطیر تقدیر شد.

در محور محیط‌زیست نیز ایده‌های ساخت مولتی‌کود ارگانیک از ضایعات کشاورزی از محمدمهدی حاجتی و تفکیک و جداسازی، بی‌خطر کردن زباله‌های عفونی و استفاده از زباله‌های قابل بازیافت بیمارستانی از حمیده رشدی به‌عنوان ایده‌های برتر معرفی شدند.

همچنین در این جشنواره و در محور عمومی ایده‌های پرورش الاغ از هادی افشین، استفاده از رکاب‌زدن در تولید برق از فاطمه صالحی‌ویسی، اهمیت تجارت الکترونیک در بازار سنتی از زهره منفرد، گرافیک محیطی خط عابر پیاده از فروغ طباخی، ایجاد مسیر مخصوص دوچرخه‌سواری از امید آب‌سالان و کتاب بده کتاب بگیر از یوسف حاجوی حائز عنوان برتر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.