قزوین- معاون منابع انسانی قوه قضائیه با بیان اینکه ایمان یکی از ارکان مهم انقلاب بود، گفت: وحدت و همدلی از عوامل پیروزی و تداوم انقلاب به شمار می رود و وحدت مردم در دوران انقلاب ریشه در توحید داشت.

وحدت و همدلی از عوامل پیروزی و تداوم انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی صبح سه شنبه در مراسم نمادین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی که در سالن ورزشی ۲۲ بهمن برگزار شد، ایمان مردم به خداوند و رهبری را از جمله عوامل مهم و اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: همه جوانب مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی با ایمان است که در مسیر خود قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه ایمان یکی از ارکان مهم انقلاب بود، ادامه داد:  وحدت و همدلی از عوامل پیروزی و تداوم انقلاب به شمار می رود و وحدت مردم در دوران انقلاب ریشه در توحید داشت.

نماینده ولی فقیه در قزوین تأکید کرد: رهبری و مدیریت مقتدرانه و همچنین امدادهای الهی از دیگر عوامل مؤثر در پیروزی انقلاب بود که باید برای نسل جوان جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد ناآگاه در پی اختلاف افکنی در بین مسئولان و نظام هستند، افزود: این رفتار به انقلاب لطمه می زند و مدیران و آحاد مردم وحدت را باید بر مبنای موازین اسلامی مدنظر داشته باشند.

آیت الله عابدینی با تأکید بر اینکه سکون و ثبات در انقلاب معنا ندارد گفت: ارزش ها و آرمان های انقلاب باید همواره فعال باشد و ظلم ستیزی انقلاب باید برای همیشه پابرجا باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.