بوشهر- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در توافق برجام بی اعتمادی به کشورهای استکباری آشکار شد و نشان داد که باید همچنان نسبت به دشمن بی اعتماد باشیم.

توافق برجام نشان داد که باید همچنان نسبت به دشمن بی اعتماد باشیم

به گزارش قدس آنلاین، سید حسین نقوی حسینی ظهر سه شنبه در  آئین بزرگداشت آغاز دهه فجر با گرامیداشت این ایام و اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زنجیر استکباری در ایران را پاره کرد اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها  منجر به ایجاد حکومت جمهوری اسلامی نشد  بلکه با اتکا به فرهنگ غنی الهی و دینی زنجیر استکباری کشورهای متحد شده علیه ایران پاره شد.

وی با بیان اینکه  استکبار در آن زمان تمام توان خود را برای مقابله با ایران بکار گرفتند گفت: استکبار جهانی با ایجاد ترفندهای گوناگون برای نابودی انقلاب اسلامی ولی با هوشیاری و بیداری ملت ایران قهرمان راه به جایی نبرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار دشمن همیشگی ملت ایران است خاطر نشان کرد:  اگر کسی تصور کند دشمن در گذر زمان نرم می‌شود و به ملت ایران  کمک می‌کند این یک تصور اشتباه و مغایر با مدار و فضای انقلاب اسلامی ایران است.

نقوی حسینی با بیان اینکه آمریکا و کشورهای استکباری به هیچ وجه رشد و توسعه ملت ایران نمی‌خواهد تصریح کرد: اینکه دشمن بخواهد برای رشد و توسعه ایران پیشگام شود امری خلاف عقل است و نباید به آنها اعتماد کرد.

وی با یادآوری فتنه ۸۸  که با تمام وجود برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کرده بودند خاطر نشان کرد:  فتنه ۸۸ با تمام ابعاد برای براندازی نظام اسلامی ایران بود که باز هم عده‌ای سعی دارند آن را دعوای انتخاباتی جلوه دهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این فتنه تمام طراحی استکبار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و در باطن چیزی از هشت سال جنگ تحمیلی کمتر نداشت.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه چهره آمریکا در جریان برجام بیشتر آشکار شد گفت: در توافق برجام  بی اعتمادی به کشورهای استکباری آشکار شد و نشان داد که باید همچنان نسبت به دشمن بی اعتماد باشیم.

وی با بیان اینکه دیپلماسی در قالب این مذاکرات جنگی تمام عیار است تاکید کرد: اگر چشم باز کنیم می‌بینیم آمریکا در قبال آن ۱۶ بار برجام را نقض کرده است.

نقوی حسینی  با اشاره به تشکیل کمیسیون بررسی نقض برجام خاطر نشان کرد: وقتی در این ارتباط تشکیل کمیسیونی در راستای بررسی نقض برجام شکل گرفت ۱+۵ اعلام داشتند که این نقض برجام نیست و با مراجعه به برجام می‌توان بیشتر به حقیقت آن پی برد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب بیان داشتند برجام نباید عامل فشاری برای نظام جمهوری باشد باید از سوی دولتمردان بطور جد مورد توجه واقع شود.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب سیاست‌های مبتنی بر آگاهی، منطق، بصیرت دارند گفت: این موضوع همواره برای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مایه مباهات است.

نقوی حسینی با بیان اینکه افق نگاه انقلاب اسلامی ایران ایجاد نظم نوین جهانی است گفت: افق نگاه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ایجاد نظم نوین جهانی در سطح دنیا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.