اراک- جوانان بیشترین سهم را در تحولات و توسعه یک کشور دارند و نمونه آن جوانان انقلابی ایران اسلامی در سال های انقلاب هستند که با حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی ها و تبعیت از روحانیت، پیروزی انقلاب اسلامی را در ۲۲بهمن سال ۵۷ رقم زدند.

جوانان بیشترین سهم را در تحولات و توسعه یک کشور دارند

اراک- به گزارش قدس آنلاین-محمد بهاروند روز سه شنبه در آیین گلبانگ انقلاب اسلامی در ساوه، افزود: در دوران طاغوت، تصمیم گیری های سیاسی، اقتصادی و نظامی ایران توسط عوامل بیگانه صورت می گرفت به نحوی که ایران یک وارد کننده بزرگ بود و در عین حال به اسرائیل کمک می کرد.

وی، حفظ وحدت، قدردانی از خون شهدا و حراست از انقلاب اسلامی را وظیفه همگان دانست و گفت: کشور تحت سلطه ایران در زمان طاغوت، امروز به یک کشور قدرتمند و مطرح در دنیا تبدیل شده که در جامعه جهانی جایگاه رفیعی دارد.

فرماندارساوه اضافه کرد: ایران داری رتبه ۱۸ اقتصاد جهانی و رتبه ۱۶ از نظر ذخایر ارزی و در سیاست خارجی نیز تاثیرگذار است و در عراق و سوریه ایفای نقش می کند.

وی، با تاکید بر مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان اضافه کرد: سرمایه اصلی ایران اسلامی تنها نفت و گاز نیست بلکه نیروی جوان خلاق و کارآمد است که باید تقویت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.