۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: 498912

قوچان- فرماندار قوچان ظهر سه‌شنبه در نشست خبری ستاد دهه فجر قوچان بابیان این مطلب که سختی آب شرب قوچان مشکل خاصی ندارد گفت: کیفیت این آب ازنظر بهداشتی مورد تائید مسئولین آزمایشگاه و کارشناسان شبکه بهداشت قرارگرفته است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

آب شرب قوچان مشکلی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار قوچان همچنین از افتتاح و کلنگ زنی  ۸۶ پروژه در مجموع بااعتباری بالغ‌بر۲۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در سطح شهرستان قوچان خبر داد.

وی افزود: در بخش افتتاح ۷۹ پروژه بااعتبار ۱۷ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان و در بخش کلنگ زنی ۷ پروژه بااعتبار ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی در حوزه‌های راه و شهرسازی، بهسازی راه روستایی، بهداشت و درمان، شبکه‌های روشنایی و برق‌رسانی، گازرسانی، آب و فاضلاب روستایی، زیرساخت‌های مخابراتی، جهاد کشاورزی و مسکن مهر انجام خواهد شد.

علیرضا قامتی ادامه داد: حدود ۲۰ میلیارد تومان پروژه دیگر شامل ۴ پروژه دانشگاهی و بهداشتی و درمانی مانند: مرکز شیمی‌درمانی، تجهیز آی سی یو و تکمیل پروژه ساختمان زنان و زایمان بیمارستانی در حال اجراست که تا پایان سال ۹۵ به اتمام خواهد رسید.

وی در خصوص گازرسانی روستاهای سطح شهرستان قوچان خاطرنشان کرد: ۷۴ پروژه گازرسانی در محورهای داغیان، هودانلو و شفیع با ۳۰ الی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و ۳۳ روستای منطقه عمارت، یدک و جوزان باقی‌مانده است که انشاء ا... بخشی از آن تا پایان سال ۹۶ و مابقی تا پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری خواهد رسید، که عملاً بالغ‌بر ۹۶ درصد روستاهای سطح شهرستان گازرسانی خواهد شد و اندکی از روستاهای باقی مانده بخش باجگیران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.