اصفهان - مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ۵۷ کیلومتر شبکه گازرسانی اصفهان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

۵۷ کیلومتر شبکه گازرسانی اصفهان در دهه فجر به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی افزود: شبکه گذاری پلی اتیلن شهرجندق از توابع شهرستان خور و بیابانک و انارک از توابع شهرستان نایین در دهه فجر  انجام می‌گرفت.

وی بیان داشت : هشت پروژه گازرسانی در سطح استان اصفهان با هزینه ای بالغ بر ۴۰۶ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: در این پروژه ها ۵۷ کیلومتر شبکه و۲ هزار و ۲۰۰ مورد انشعاب با هزینه ای بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال نصب و  اجرا خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در این ایام گازرسانی به روستای دستجرد اردستان به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی گازرسانی به روستا های نابر وسعد آباد از توابع شهر برزک کاشان نیز آغاز خواهد شد، اظهار داشت: افتتاح خط انتقال و ایستگاه CGS در شرق اصفهان، احداث ساختمان اداری نیک آباد، توسعه و تجهیز ساختمان ادارات گازرسانی آران و بیدگل، گلپایگان و نجف آباد از دیگر پروژه هایی است که در دهه فجر امسال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

علوی گفت: عملیات اجرایی ایستگاه‌های طرح جامع نجف آباد، احداث ساختمان‌های اداری نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل و محمد آباد و نصر آباد از توابع جرقویه، پروژه‌هایی است که در این روزها به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی هفت پروژه گازرسانی نیز  در این ایام مبارک با هزینه پیش بینی شده ۱۵۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.