قم- مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر بی‌اعتمادی به کشور آمریکا گفت: اینکه آمریکایی‌ها برای مسافران ویزا صادر و در فرودگاه مانع ورود به کشور می‌شوند خود نشانه بی‌اعتمادی ما به آمریکایی‌ها است و باید از آن‌ها پرسید در کجای دنیا چنین بی‌قانونی وجود دارد.

محدویت سفر به آمریکا بی قانونی محض است/ رژیم آل سعود زادگاه تروریسم

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح چهارشنبه در درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد بابیان اینکه منظور از ایمان به خداوند، ایمان توحیدی است اظهار داشت: توحید به سه بخش افعال، صفات و ذات تقسیم‌شده است، مشکل در توحید افعال بوده و باید بدانیم هرچه هست به اراده خدا و خواست خداوند است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ایام‌الله دهه مبارکه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران گفت: امام خمینی (ره) در روز دوازدهم بهمن‌ماه به ایران وارد و بساط حکومت پهلوی را برچیدند.

وی با تأکید بر بی‌اعتمادی به کشور آمریکا افزود: اینکه آمریکایی‌ها مانع ورود مسافران به کشور می‌شوند خود نشانه بی‌اعتمادی ما به آمریکایی‌ها است و باید از آن‌ها پرسید در کجای دنیا چنین بی‌قانونی وجود دارد.

آیت‌الله مکارم شیرازی بیان کرد: آمریکایی‌ها سالیان متمادی به مردم سایر کشورها اجازه تحصیل در این کشو را داده‌اند اما در حال حاضر جلوی این افراد را می‌گیرد، این منطق آمریکایی‌ها است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به ممنوع‌الورودی اتباع هفت‌کشور اسلامی گفت: این در حالی است که رژیم آل سعود که زادگاه تروریسم است آزاد بوده و به‌راحتی می‌توانند ورود و خروج داشته باشند.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر لزوم رعایت مسائل زیست‌محیطی گفت: با رعایت نکردن این مسائل مشکلاتی همچون قاچاق درختان، سیلاب و ویران شدن خانه‌ها به‌وجود می‌آید و این مسئله هم آثار مستقیم و غیرمستقیم خود را به دنبال دارد.

وی افزود: رعایت مسائل زیست‌محیطی و ضرر نرساندن به دیگران در مسائلی همچون صرفه‌جویی در آب و برق نعمتی است که دارای آثار خود است، همچنین باید از کالاهای داخلی استفاده کرد و انجام این کار سبب رونق داخلی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.