اصفهان- عملیات اجرایی پروژه راه گشایی جاده روستای «هیران» در شهرستان فریدونشهر، تنها روستای بدون جاده استان اصفهان همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

«هیران» تنها روستای بدون جاده در اصفهان/گروه های جهادی راه را برای روستائیان هموار می کنند

به گزارش قدس آنلاین، روستای «هیران» در منطقه پشت کوه موگوئی شهرستان فریدونشهر از مسیر ۱۶ کیلومتری روستای کیش شهرستان الیگودرز در استان لرستان راه سازی می شود.

فاز نخست این طرح پنج ماه به طول خواهد انجامید و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال را دربرخواهد داشت.

مسئول روابط عمومی گروه جهادی «شهید اکبر عابدی» در رابطه با این طرح گفت: این پروژه به صورت مشارکتی بین ارگان های مختلف سپاه ازجمله قرارگاه خاتم الانبیا (سپاسد)، نیروی هوایی به اجرا در می آید.

حسین نظرنژاد افزود: نبود جاده و محور مواصلاتی باعث شده تامین امکانات رفاهی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی برای اهالی این روستا با مشکل مواجه شود.

گروه جهادی «شهید اکبر عابدی» که یکی از مجریان طرح راه سازی روستای هیران است از سال ۹۳ تاکنون اردوهای مختلفی را به منظور خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم پشت کوه فریدونشهر در این منطقه برگزار کرده است.

روستای «هیران» واقع در منطقه پشت کوه موگوئی شهرستان فریدونشهر با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ نفر تنها روستا در استان اصفهان است که هنوز هیچ جاده ای ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.