رئیس قوه قضائیه گفت: برخورد با مفسدان و گسترش عدالت از جمله وظایف خطیر دستگاه قضائی کشور است.

اظهارات آملی لاریجانی درباره برخورد با مفسدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی پس از حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب بی بدیل است که با رهبری امام با مجاهدت مجاهدان و ایثار ایثارگران پدید آمد؛ انقلابی که در شرق و غرب بدیل ندارد.

رئیس قوه قضائیه افزود: شاخصه اصلی انقلاب اسلامی، بحث مردم سالاری و اسلامیت این نظام است.

آملی لاریجانی اضافه کرد: در چارچوب این نظام، نظام قضائی جمهوری اسلامی ایران تعریف می شود که وظایف بسیار خطیری از جمله گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، رسیدگی به دعاوی مظلومان و برخورد با مفسدان و تعقیب مجرمین برای آن ترسیم شده است.

وی گفت: همین جا در جمع مسولان عالی قضائی و مضجع گرامی با امام راحل تجدید میثاق می کنیم و در گام برداشتن در مسیر اهداف ایشان تلاش می کنیم.

آملی لاریجانی ادامه داد: ما مسئولان قوه قضائیه آنچه که در توان داریم برای فعالیت این اهداف به میان آوردیم مخصوصا در برخورد با مفسدان افتصادی و برای تامین آزادی های مشروع و برای احیای حقوق عامه و گسترش عدالت و رسیدگی متقن به دعاوی و تظلم خواهی.

وی افزود: طبیعتا محدودیت هایی در قوه داریم و تلاش مسئولان این است که در همین چارچوب و در حد مقدورات بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم.

رئیس دستگاه قضاء افزود: قوه قضائیه در طول سال های گذشته مسیر پرتلاطمی داشته و امروز مفتخریم که در چارچوب قوانین عمل می کنیم و میزان حجم پرونده ها با تلاش مسولان انجام می شود.

وی افزود: ما با آرمان های امام (ره) تجدید میثاق می کنیم که بتوانیم رضایت مردم و اهداف انقلاب را برآورده کنیم و ارشادات رهبری و حمایت های ایشان در این مسیر کارساز بوده است و از ایشان تشکر می کنیم همچنین از یادگار امام تشکر می کنیم که وقتی را به این جمع اختصاص داد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرضیه کیانی ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    واقعأعادلانست که شوهرمن بی گناه توزنداباشه اخه این چه قانونیه که هیچ کس حقیقت روقبول نداره اگه واقعأبحال وحرف مردم رسیدگی میشه پس پیگیری کنید