اصفهان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پیرو در جلسه ای که در شورای امنیت وزارت کشور برگزار شد، به تمامی صنوف طلافروشی و بانک ها فرصت یک ماهه داده شده تا مجهز به سیستم های ایمنی و ضد سرقت شوند.

طلافروشی ها و بانک ها باید به سیستم های ایمنی تجهیز شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ ستار خسروی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: حدود ۴۰ درصد طلافروشی ها و ۱۵ درصد بانک ها استان اصفهان به تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مجهز نیستند.

وی اظهار کرد: تجهیزات ایمنی شامل شیشه های ضد ضربه، درهای ریموت دار، آژیر خطر، پدال و دوربین های مدار بسته است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: براساس مصوبه شورای نگهبان اگر صنوف یاد شده اقدام به تجهیز اماکن خود نکنند از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از اجرای طرح کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح با دستور دادستان برای برقراری امنیت و آرامش در ایام نوروز اجرا می شود.

وی به انهدام سه باند سارقان منزل در یک هفته گذشته در استان اشاره کرد و گفت: شناسایی باند های سارقان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

سرهنگ خسروی همچنین طرح مقابله با سارقان مهاجری که از استان های دیگر در ایام نوروز به اصفهان می آیند خبر داد و گفت: پلیس در این ایام بر رفتار سارقان غیربومی اشراف کامل خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.