در اظهارت شهردار تهران،‌ هشدارهای جدی نسبت به نبود امکانات لازم در تهرا ن برای برخورد با حوادث پلاسکو در ابعاد وسیعتر مانند زلزله یا تخریب بیش از 5 ساختمان بلندمرتبه وجود داشت که می بایست این را جدی گرفت.

مدیریت حادثه پلاسکو به خوبی انجام شد/ باید برای پیشگیری به کمک شهرداری ها رفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  در رابطه با جلسه علنی 13 بهمن خانه ملت پیرامون حادثه پلاسکو گفت: در اظهارت شهردار تهران،‌ هشدارهای جدی نسبت به نبود امکانات لازم در تهرا ن برای برخورد با حوادث پلاسکو در ابعاد وسیعتر مانند زلزله یا تخریب بیش از 5 ساختمان بلندمرتبه وجود داشت که می بایست این را جدی گرفت. 

وی افزود: مدیریت حادثه پلاسکو به خوبی انجام شد و طی 9 روز از وقوع حادثه تا پایان کامل آواربرداری طول کشید که براساس استانداردها عملکرد قابل قبولی بود. یکی از موضوعات اصلی برای پیشگیری و تعیین مسئول مستقیم در بحران ها، تنظیم و تصویب قانون مدیریت یکپارچه شهری است که باید برای پیشگیری از این حوادث به کمک شهرداری ها رفت.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد:‌ نباید اسیر جو سازی ها و حاشیه ها شد و سخنان و گزارش های یک طرفه جایی در اراده نمایندگان مردم جهت ارائه یک گزارش شفاف از حادثه پلاسکو ایجاد نخواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.