سال گذشته در پی اختلافات خانوادگی، فردی باجناق ۲۹ ساله خود را در یکی از روستاهای شهرستان قوچان به ضرب گلوله به قتل رسانده و متواری شده بود.

قاتل باجناق به دام افتاد

 قدس آنلاین - مرد ۴۴ ساله‌ای که خردادماه سال گذشته باجناق خود را در قوچان به قتل رسانده بود، در شهرستان پاکدشت به دام افتاد. به گزارش خبرنگار ما این مرد بامداد سی‌ام خردادماه سال گذشته در پی اختلافات خانوادگی، باجناق ۲۹ ساله خود را در یکی از روستاهای شهرستان قوچان به ضرب گلوله به قتل رسانده و متواری شده بود.

به گفته فرمانده انتظامی قوچان در پی اعلام این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اکیپی از مأموران پاسگاه انتظامی بیگلر زیرنظر مقام قضایی تحقیقات وسیعی را در این زمینه آغاز کردند که بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود، قاتل شبانه وارد منزل باجناقش شده وبه سمت او شلیک کرده و سپس به محل نامعلومی فرار کرده است.

باجناق ۲۹ ساله این مرد نیز که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، به بیمارستان قوچان انتقال یافت، اما تلاش پزشکان بی نتیجه ماند واو جان خود را از دست داد.

سرهنگ رضا قدمگاهی گفت: با شناسایی هویت عامل جنایت، مأموران پاسگاه بیگلر و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تلاش دامنه داری را برای کشف مخفیگاه وی انجام دادند که در نتیجه ردزنی‌های اطلاعاتی سرانجام اولین مخفیگاه متهم فراری شناسایی و در بازرسی از آن یک قبضه اسلحه جنگی به همراه سه تیغه خشاب حاوی بیش از ۹۰ تیر فشنگ کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش و تحقیقات مأموران با توجه به فرار متهم همچنان ادامه یافت تا اینکه پس از گذشت ۲۰ ماه مخفیگاه جدید قاتل فراری در شهرستان پاکدشت شناسایی شد و متعاقب آن پس از کسب هماهنگی‌های قضایی و در عملیاتی هماهنگ و غافلگیرانه این متهم دستگیر شد.

سرهنگ قدمگاهی گفت: پس از انتقال این متهم به قتل به قوچان، تحقیقات از وی که دارای سوابق دیگر کیفری نیز می‌باشد، به منظور کشف ابعاد مبهم پرونده جنایت و جزئیات آن در حال انجام است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.