هافبک صربستانی چلسی ابراز امیدواری کرد شنبه با برتری برابر آرسنال تیمش بتواند به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

ستاره چلسی: با شکست آرسنال به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اکسپرس، چلسی صدرنشین هفته آینده در دیداری حساس در لیگ برتر باید به مصاف آرسنال برود. آنها در دیدار رفت با سه گل مغلوب آرسنال شدند.

سه گل سانچس، والکات و اوزیل تا ۴۰ دقیقه شاگردان کونته را از پای درآورد. بعد از آن چلسی از ۱۷ بازی خود در لیگ برتر ۱۵ برد کسب کرده تا بدون رقیب در صدر جدول جا خوش کند.

نمانیا ماتیچ ابراز امیدواری کرد چلسی با برتری برابر آرسنال گام بلندی برای قهرمانی بردارد. او در این باره گفت: متاسفانه بازی رفت را باختیم اما مطمئنا شنبه یک داستان متفاوت خواهد داشت. می‌خواهیم بازی برگشت را با برد به پایان برسانیم. بازی سختی برابر آرسنال داریم اما می‌خواهیم گام بلندی برای قهرمانی برداریم و بتوانیم خودمان را به قهرمانی نزدیک‌تر کنیم. شکستی که بازی رفت برابر آرسنال داشتیم، ما را متحول کرد. بعضی مواقع شما باید ببازید و بیدار شوید. آن بازی مانند سیلی بود که به گوش ما زده شد و توانستیم در مسیر درستی قرار بگیریم.

به نقل از ایسنا، او در پایان گفت: آرسنال هم تیم باکیفیت و خوبی است اما ما آماده هستیم چه از نظر فیزیکی و چه از نظر ذهنی که بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم.

چلسی سه‌شنبه شب با تساوی یک - یک آنفیلد را ترک کرد. این در حالی بود که آرسنال در دیداری خانگی برابر واتفورد با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.