کرمان - مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمان درآئین افتتاح نمایشگاه گفت: از مجموع ۵۲ غرفه، هشت غرفه مربوط به خارج از استان همچون استان های تهران، قم، یزد و خراسان رضوی می باشد.

نمایشگاه تخصصی تجارت الکترونیک در کرمان برگزار شد

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمان شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، مخابرات، نرم افزار و تجارت الکترونیک (الکامپ) در محل نمایشگاه دائمی بین المللی جنوب شرق با اشاره به اینکه غرفه های نمایشگاه الکامپ امسال در هزار و ۶۰۰ متر برپا شده است، گفت: نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، مخابرات، نرم افزار و تجارت الکترونیک (الکامپ) از سیزدهم تا شانزدهم بهمن از ساعت ۱۵ لغایت ۲۱ در محل نمایشگاه دائمی جنوب شرق میزبان مردم استان کرمان بویژه علاقندان حوزه آی.سی.تی می باشد.

مسعود الهامی همراه شدن برگزاری نمایشگاه الکامپ(الکترونیک و کامپیوتر) و استارتاپ(الکترونیک و استارتاپ) را از مهمترین تفاوت های نمایشگاه امسال یاد کرد و افزود: در این نمایشگاه شرکت های غیردولتی نیز به منظور بسترسازی و حمایت از استارتاپ، غرفه دریافت نموده اند.

وی ارائه ظرفیت های الکترونیکی شامل سخت افزاری و نرم افزاری به مردم بویژه سرمایه گذاران داخلی و خارجی را از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و یادآورشد: امید می رود این نمایشگاه بتواند با مشارکت سرمایه گذاران و بخش خصوصی حوزه آی.سی.تی در ایجاد فرصت های شغلی جدید گام موثر و چشمگیری بردارد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمان با اشاره به اینکه صنعت آی.سی.تی با هزینه های پائین، نسبت به سایر صنایع، بیشترین بازدهی را در بخش ایجاد فرصت های شغلی جدید دارا می باشد،تصریح کرد: ۴۶ شرکت بخش خصوصی حوزه آی.سی.تی در این نمایشگاه حضوری چشمگیر داشته اند در حالیکه بخشی از غرفه های از خارج از استان می باشد.

الهامی خاطرنشان کرد: تعدادی از دستگاه های اجرایی استان که در حوزه خدمات دولت الکترونیک پیشرو بوده اند، از سوی کارگروه توسعه دولت الکترونیک برای حضور در نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، مخابرات، نرم افزار و تجارت الکترونیک (الکامپ)  دعوت شده اند.
 

استفاده از فضای مجازی در رونق کسب و کار

محمدرضا فتوت نیز در این آئین گفت: نمایشگاه فن آوری اطلاعات هر ساله در استان کرمان برگزار می گردد اما نمایشگاه امسال نسبت به سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی با تاکید براینکه ما برای رونق و ارتقاء فضای کسب و کار در استان و توسعه مسائل اقتصادی نیازمند پیشرفت صنعت آی.سی.تی هستیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان کرمان به لحاظ نیروی انسانی بومی و تحصیلکرده غنی است بگونه ای که این افراد توانسته اند اقدامات چشمگیری در حوزه های مختلف همچون صنعت آی.تی انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان از برپایی نمایشگاه الکامپ در مرکز کرمان با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و شرکت نمایشگاه ها و حضور ۴۶ شرکت غیردولتی قدردانی کرد و یادآورشد: این نمایشگاه می تواند فرصتی مناسبی برای ارائه آخرین دستاوردهای صنعت آی.تی به مردم شریف استان کرمان باشد.

فتوت با تاکید براینکه دولت یازدهم از شرکت های غیردولتی برای پیشرفت صنعت آی.سی.تی استقبال می کند، تصریح کرد: اداره کل پست استان کرمان نیز در این نمایشگاه از دو سرویس جدید فناوری اطلاعات همچون طرح ملی کد رهگیری آنی یاب و پست کارت رونمایی کرد.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.