بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ایجاد عدالت وبرداشتن ظلم در جامعه از اهداف شهدای دفاع مقدس است،گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت نیاز به توجه وخودباوری است.

ایجاد عدالت و برداشتن ظلم در جامعه از اهداف شهدای دفاع مقدس است

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی شامگاه  چهارشنبه در یادواره شهدای اداره کل زندان های خراسان جنوبی اظهار داشت: شهدا رمز تقرب به خدا را در خود دیده وپا در عرصه مبارزه با دشمن قرار دادند.
وی افزود: معامله کردن در راه خدا نتایج آن شهادت که همان همراه شدن با خداوند است ودر گا م نخست باید نفس خود را کنترل کرده تا بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در جبهه اقتصادی، سیاسی، واجتماعی انسان باید مبارزه کرده تا حق اثبات وباطل مخذول شود وبرای از بین بردن باطل‌ها باید مبارزه با کفر، استکبار وظلم ستیزی در جامعه صورت گیرد.
عبادی افزود: شهدا عاشق شهادت بوده وخدواند آنها را در مسیری یاری کرد که خود بارها در روایات بیان کرده بود وشهدا وظیفه خود را انجا م داده وبه برگزاری مراسم توسط ما نیازی ندارند زیرا آنها به سر منزل خود که شهادت بود رسیدند اما امروز ما به آنها نیاز داریم.
وی بیان داشت: مهمترین هدف شهدا پیاده کردن توحید واقعی در جامعه اسلامی بوده  وحقیقت توحید در نبردهای شهدا نهفته است.
نماینده  ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهدا عاشق شهادت بوده  وهدف ایثارگران در دفاع مقدس شهادت بوده زیرا آنها جنگدیدند تا ما امروز در آسایش باشیم.
عبادی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت نیاز به توجه خود باوری است،افزود:هدف شهدا در جبهه تثبیت کلمه الله وکلمه توحید بوده زیرا باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم .
وی بیان داشت:ایجاد عدالت وبرداشتن ظلم در جامعه را از اهداف شهدای دفاع مقدس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.