مشهد- معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد از جذب تنها یک میلیارد تومان از کمک‌های دولت در بودجه‌ نقدی امسال و تعریف ۴۶۵ میلیارد تومان پروژه ویژه رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام خبر داد.

کمک نقدی دولت به شهرداری مشهد امسال به کمتر از یک میلیارد رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، موسی شربتدار در جمع خبرنگاران گفت: بودجه سال آینده بر اساس وضعیت حاکم در کشور و عدم تحقق درآمدهای دولتی در بودجه سال گذشته، بسته شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۶ اصلاً بودجه دولتی پیش‌بینی نشده، افزود: دلیل این امر هم مشکلات دولت و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور است.

وی با اشاره به تخصیص نیافتن اعتبارات دولتی در بودجه امسال اظهارداشت: در سال ۹۵ تنها کمتر از یک میلیارد تومان به صورت نقدی و ۱۵ میلیارد تومان نیز از طریق اوراق خزانه برای قطار شهری از سوی دولت به شهرداری مشهد کمک شده است.

تعریف ۴۶۵ میلیارد تومان پروژه شهری برای ۲۰۱۷

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد در ادامه با اشاره به تعریف ۴۶۵ میلیارد تومان پروژه ویژه رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام گفت: این مبلغ جدا از هزاران میلیارد تومان بودجه شهرداری مشهد در ارتباط با پروژه‌های زیرساختی همچون قطار شهری است و در مواردی همچون سیما و منظر شهری، فضای سبز و باغ‌راه‌های در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، ساخت و سازهای شهر مشهد از لحاظ حجمی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.