«فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه ضمن اعلام مخالفت این اتحادیه با تصمیم جدید ترامپ در راستای جلوگیری از ورود مهاجران ۷ کشور مسلمان به آمریکا، گفت: هیچ کس نباید از حقوق اساسی خود محروم شود.

واکنش اتحادیه اروپا به فرمان جنجالی ترامپ!

به گزارش "قدس آنلاین"؛ «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه ضمن اعلام مخالفت این اتحادیه با تصمیم جدید ترامپ در راستای جلوگیری از ورود مهاجران ۷ کشور مسلمان به آمریکا، گفت: هیچ کس نباید از حقوق اساسی خود محروم شود. 

فدریکا موگرینی در سخنان روز گذشته خود در اتحادیه اروپا در بروکسل مخالفت شدید اتحادیه اروپا را با تصمیم دونالد ترامپ اعلام کرد و دیگر مقامات این اتحادیه نیز در راستای مخالفت با سیاست ضد مهاجرت ترامپ اظهار نظر کردند.

این در حالی است که وزارت امور خارجه آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که تصمیم ترامپ شهروندان اتحادیه اروپا را شامل نخواهد شد.

دونالد ترامپ روز جمعه دستور اجرایی مربوط به ممنوعیت ورود مهاجران از ۷ کشور مسلمان به آمریکا به مدت سه ماه و نیز ممنوعیت ورود پناهجویان از سراسر جهان به این کشور به مدت ۴ ماه، را امضا کرد که این اقدام با واکنش‌های تندی از سوی مردم آمریکا و نیز مقامات این کشور روبه‌رو شد و کشورهای مختلف نیز به این اقدام ترامپ واکنش نشان دادند.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.