اصفهان- خیران خمینی شهری همزمان با ایام دهه فجر اقدام به افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه برای مناطق محروم این شهرستان کردند.

خیران خمینی شهر چندین طرح را افتتاح کردند

به گزارش قدس آنلاین، این روزها و همزمان با ایام الله دهه فجر اخبار متعددی از افتتاح پروژه ها توسط دستگاه های دولتی منتشر می شود، اما این بار خیران خمینی شهر اصفهان آستین همت بالا زده و چندین طرح را در این شهر افتتاح کردند.

خیّر مدرسه ساز خمینی شهری احمدرضا حیدری با مبلغ هفت میلیارد ریالی خود به بازسازی و کلنگ زنی ساخت مکانی جدید به نام مدرسه شهیدمهدوی در محله هرستان کمک کرد تا مدرسه ای جدید با زیربنای ۸۲۰متر مربع به جای آن ساخته شود.

در شهرک منظریه نیز کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد محمدحسین آقایی با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال در زمینی دو هزار متری توسط خانم نعمائی و محمودرضا آقایی از دیگر خیران خمینی شهر به زمین زده شد.

همچنین ساخت کلینیک بهداشتی درمانی فرهنگیان شهرستان خمینی شهر با اعتبار هفت میلیارد ریال و اهدای زمینی به مساحت ۷۰۰مترمربع توسط خیران خمینی شهری آغاز شد.

ساختمان پایگاه سلامت دانش آموزی حضرت فاطمه زهرا(س) که با کمک نیکوکار خمینی شهری عبدالرحیم اشرفی در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۵۶ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال ساخته شده بود نیز افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.