یزد- نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی می گذردو در این دوران دشمنان همواره برای نابودی ایران اسلامی تلاش کردند جنگ وتحریم علیه ما به راه انداختند اما این انقلاب با اتحادمردم به بهترین شکل اداره شد .

انقلاب با اتحادمردم به بهترین  شکل اداره شد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح پنج شنبه در سومین یادواره شهدای انقلاب اسلامی یزد با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان انقلاب اظهار داشت: حضرت امام (ره) با تکیه به نیروی لایزال الهی و حضرت حق هیچ وقت  در دوران مبارزات خود به قدرتهای شرق و غرب توجه نکرد ومعتقد بود که  قدرت ما باید متکی به خدای متعال باشد.

وی افزود: انقلاب ایران  موجب تحول زندگی انسان‌ها شد و آمریکای جنایتکار در آن زمان اموال مردم ایران و منابع نفتی ما را به غارت می‌برد اما امام در برابر این ظلم آن‌ها ایستادگی کرد ورود امام به کشور تحولی بزرگ را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: دشمنان این سرزمین برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی با ابزارهای نوین فرهنگی و ماهواره متوسل شده اند بنابراین باید مراقب توطئه ها ودسیسه های شوم  آنها بود .

ناصری خاطرنشان ساخت: حفظ انقلاب از هر چیزی حتی نماز هم واجب‌تر است و فلسفه و حکمتی دارد که به واسطه خدایی بودن انقلاب اسلامی است.

مام جمعه یزد گفت: امام (ره) فرمود آمریکا و انگلیس نباید تعیین کننده حکومت باشند، و تلاش دشمن بر حذف اسلام و خدا از کشور ایران بود و امروز نیز تمامی برنامه‌هایشان بر همین اساس اجرایی می‌شود و در شبکه‌های مجازی و برنامه‌های ماهواره‌ای به دنبال تخریب دین و فرهنگ جوانان ما هستند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: تکیه به ظرفیت های داخلی و اتکال و توسل به خدا باید همواره محور برنامه ها و حرکت مسئولان قرار گیرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این مراسم با  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ۲۱ شهید استان یزد گفت: انقلاب ایران  یک انقلاب درونی و معنوی و جهشی به سمت نور بود .

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی افزود: درایت و مدیریت صحیح حضرت امام خمینی(ره) بی نظیر بود و در طول انقلاب قائله‌های زیادی از سوی دشمنان برای براندازی و نابودی انقلاب و نظام ترتیب دادند با درایت امام این قائله ها مدیریت شد.

 وی تصریح کرد: افراد بسیاری در راه پیروزی انقلاب به شهادت رسیدند و در زمان شاه ۲۱ شهید از استان یزد به خیل عظیم شهدا پیوستند وشهدایی که رفتند پیام‌هایی داشتندو ما باید همواره راه آنها را ادامه داد وعنایت خدا به این انقلاب یکی از پایه های اصلی پیروزی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.