بعد از اظهارات تند مشاور امنیت ملی کاخ سفید در خصوص تحت نظر قرار دادن ایران به دلیل آزمایش موشک اخیر تهران، سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد که هنوز هیچ دستوری در این زمینه دریافت نکرده اند.

فرماندهی مرکزی آمریکا دستوری برای تحت نظر گرفتن ایران دریافت نکرده است

به گزارش "قدس آنلاین"؛ «مایکل فلین»، مشاور امنیت ملی دولت «دونالد ترامپ» در نشست خبری روز چهارشنبه کاخ سفید حاضر شد و با صدور بیانیه‌ای شدیدالحن علیه آزمایش موشکی ایران سخن گفت.

فلین مدعی شد: آزمایش موشکی اخیر ایران نیز بر خلاف قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد است که از ایران می‌خواهد هیچ فعالیتی مرتبط با موشکهای بالستیکی طراحی شده برای قابلیت حمل سلاح های هسته‌ای، شامل پرتاب با استفاده از چنین فناوری‌های موشکهای بالستیک، صورت ندهد.»

وی سپس ادامه داد که آمریکا از همین امروز ما رسماً ایران را تحت نظر قرار می‌دهد.

به دنبال اظهارات فلین، «مایکل می‌یر» سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد که فرماندهی مرکزی آمریکا هیچ دستور جدیدی بعد از تصمیم رسمی کاخ سفید برای تحت نظر قرار دادن ایران به دلیل آزمایش روز یکشنبه موشک بالستیک میانبرد، دریافت نکرده است.

می‌یر به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: «در این نقطه، این یک مسئله سیاسی است و فرماندهی مرکزی هیچ تغییری در دستورات و اوضاع دریافت نکرده است».

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.