قائم مقام سابق سازمان دانش‌آموزی با اشاره به انجام اردوهای دانش‌آموزی این سازمان گفت: از ابتدای سال تحصیلی ۱۵ هزار دانش‌آموز در اردوی مهدوی قم و مسجد مقدس جمکران و ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

حضور ۱۵ هزار دانش‌آموز در «اردوی مهدوی» مسجد مقدس جمکران/ اعزام بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز به عتبات عالیات

به گزارش «قدس آنلاین»،  داود روستایی قائم مقام سابق سازمان دانش‌آموزی در پاسخ به این پرسش که «وضعیت اردوهایی که سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌کند چطور است؟»،   اظهار داشت: به طور کلی مسئولیت برگزاری اردوهای دانش‌آموزی با اداره کل فرهنگی و هنری وزارتخانه است.

وی افزود: اما در مجموع چهار بخش اردویی در سازمان دانش‌آموزی با عنوان «اردوی زیارتی متمرکز»، «اردوی عتبات عالیات»، «اردوی مشهد مقدس» و «اردوی قم» برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

روستایی با اشاره به اردوهای استان قم خاطرنشان کرد: «اردوی تربیت مهدوی» در استان قم برای دانش‌آموزان پیگیری می‌شود و در این راستا یک دفتر هم در مسجد مقدس جمکران برای برنامه ریزی این اردوها در اختیار سازمان دانش‌آموزی قرار گرفته است.

وی افزود: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون ۱۵ هزار دانش‌آموز به این اردوها در استان قم و مسجد مقدس جمکران اعزام شده‌اند؛ سازماندهی این اردوها با سازمان دانش‌آموزی و محتوا سازی با مسجد مقدس جمکران است.

قائم مقام سابق سازمان دانش‌آموزی با اشاره به اردوهای دانش‌آموز عتبات عالیات، گفت: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز به عتبات اعزام شده‌اند که از چند روز آینده هم این اردوها آغاز خواهد شد؛ علت تعطیلی چند روزه این اردوها برگزاری امتحانات دانش‌آموزان بود.

روستایی تصریح کرد: بخش دیگری از اردوها، اردوهای تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی است که ویژه یاور مربیان این سازمان تدارک دیده شده است.

به گزارش فارس،   «محمود علیگو» سه‌شنبه این هفته به عنوان قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی منصوب و جایگزین داود روستایی شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.