رشت- بارش شدید برف که از ساعت های اولیه شب گذشته شهرستان های گیلان را دربر گرفته باعث خاموشی بسیاری از مناطق استان گیلان شد و به رغم تلاش دستگاههای اجرایی همچنان ۷۰ هزار مشترک برق خانگی همچنان در خاموشی بسر می برند.

۷۰ هزار مشترک برق استان گیلان همچنان در خاموشی بسر می برند

جمشید طالبی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گیلان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه برف دررای رطوبت و سنگینی زیاد بود و با ریختن به شاخه های درختان با عث پاره شدن شبکه های اصلی کابل برق استان شده است خاطر نشان کرد:در ساعتهای اولیه بارش برف شهرستانهای انزلی، صومعه سرا،فومن، رشت، سیاهکل،لنگرود و لاهیجان درگیر خاموشی بودند و در حال حاضر با تلاش اکیپ ها ونیرو های امدادی بیشترین مشکل را در رشت و لاهیجان داریم .

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم نا پایان امشب برق حوزه های شهری را پایدار کنیم و تا پایان شب فردا کلیه مشترکین ما برقدار شوند.

به گزارش خبرنگار ما بارش برف شدید که ار شب گذشته با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت شروع به باریدن کرد در عرض ۱۲ ساعت اولیه به ۶۰ سانتی متر رسید که با توجه به تجربه نیروهای امدادی در سال ۸۳ و ۸۶ و برف سال ۹۲ امید است هر چه سریعتر نسبت به بازگشایی معابر اصلی و فرعی روستایی اقدام شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.