بیرجند- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی برهمکاری وهمراهی مسئولان دستگاه های اجرایی استان برای رفع مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد و گفت: امید است شاهد رفع مشکل و توسعه اقتصاد و اشتغال در منطقه باشیم.

رفع مشکل واحدهای تولیدی خراسان جنوبی با همکاری دستگاه‌های اجرایی میسراست

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، بی بی عصمت سرفرازی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به تناسب وظایف و اقداماتی که حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی باید انجام شود این بازدید برای آشنایی با کارخانجات، واحدهای تولیدی و شرکت های خصوصی و بررسی مشکلات آنها انجام شد.

وی با بیان اینکه مشکلات و مسایل شرکت ها و واحدهای تولیدی به صورت موردی بررسی خواهد شد، گفت: در حال حاضر با مساعدت و همراهی بانک ها و دستگاه های اجرایی استان حرکت خوبی برای رفع مشکل واحدهای تولیدی آغاز شده است.

وی بیان کرد: مساعدت و همراهی که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران انجام شده سبب راه اندازی یا رونق گرفتن واحدهای تولیدی شده است.

سرفرازی اظهار کرد: در حوزه اقتصاد و اشتغال که دغدغه همه مسئولان نظام و تاکید مقام معظم رهبری است ما نیز تلاش داریم گام های مستحکم تری برای رونق اشتغال و اقتصاد در استان برداشته شود.

وی یادآور شد: عدم رونق اشتغال و اقتصاد سبب می شود حتی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیز با چالش های زیادی مواجه شویم چرا که تمامی حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و ... با یکدیگر پیونده خورده اند.

سرفرازی با بیان اینکه روحیه پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانه ها در تمامی مدیران دستگاه های اجرایی ایجاد شده است، افزود: تولیدکنندگان بر این موضوع واقف هستند و در تلاش اند شرکت های خدمات رسان نیز بتوانند در راستای توسعه و اعتلای استان بکوشند.

معاون استانداری خراسان جنوبی گفت: بعد از بازدیدهایی که در گذشته از پنج واحد تولیدی شهرک صنعتی بیرجند انجام شد، نشست های تخصصی با دستگاه های متولی امور اقتصادی برگزار شد و مشکلات و مسائل واحدها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

سرفرازی ادامه داد: برخی فعالان اقتصادی از تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استفاده کردند بعد از بازدید امروز نیز برخی مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.