سردبیر ارشد رویترز از خبرنگاران خود خواست هنگام پوشش خبرهای مربوط به "دونالد ترامپ"، خشم و نفرتشان را بروز ندهند.

درخواست رویترز ازخبرنگارانش: خشم و نفرت خود از ترامپ را بروز ندهید!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آلتر نت؛ "استیو ادلر"، سردبیر ارشد رویترز، از تمامی کارکنان و خبرنگاران این خبرگزاری درخواست کرد هنگام پوشش خبرهای مربوط به "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، کوچکترین اظهار نظری که خشم، احساسات و ابراز گلایه آنها را درباره ترامپ نشان دهد، بکار نگیرند.

سردبیر ارشد رویترز در نامه‌ای سرگشاده از خبرنگاران خود خواست هرگز مطلبی را که نشان دهنده نفرت و نارضایتی آنها درباره ترامپ باشد در خبرهایشان منعکس نکنند.  "استیو ادلر" در این نامه به روش‌های غیر معمول اعضای جدید کاخ سفید در برخورد با مطبوعات و رسانه‌ها اشاره کرد.

وی در این نامه به فعالیت رویترز در کشورهایی مانند ترکیه، عراق، چین، روسیه، فیلیپین، مصر، یمن، تایلند، زیمبابوه و روسیه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با توجه به برخی مشکلات از قبیل سانسور، فراخوانده شدن به دادگاه، لغو روادید و هرگونه تهدید فیزیکی دیگری مواجه هستند؛ اما با رعایت بی‌طرفی به کار حرفه‌ای خود پرداخته و آن را به بهترین نحو انجام می دهند.

در این نامه آمده است: بطور علنی درباره آنچه که روز به روز به طرز قابل درکی فرد را ناکام و ناامید در کسب اطلاعات می‌کند، شکایتی بروز ندهید. باید در این شرایط به رویه خود در تهیه گزارش بدون آنکه به دشمنی با کسی متهم شویم، ادامه دهیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.