سمنان- با توجه به بارش برف از روز چهارشنبه در اکثر نقاط استان سمنان در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان در جریان است و تنها در نقاط کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر با زنجیرچرخ ممکن است.

تردد در نقاط کوهستانی سمنان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است/بارش ها ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، ‌ رئیس پلیس راه استان سمنان اظهار کرد: بارش برف در گردنه‌ها و برخی محورهای مواصلاتی استان سمنان سبب کندی عبور و مرور در این نقاط شده است.

حسن خسروجردی با اشاره به لغزنده بودن محورهای مواصلاتی این استان بیان کرد: بر این اساس رانندگان عبوری از جاده‌های استان سمنان باید همه الزامات رانندگی در شرایط بارانی و برفی را رعایت کنند.

وی عنوان کرد: در صورت ضرورت مسافرت از مسیرهای کوهستانی استان سمنان، رانندگان بهتر است ضمن به همراه داشتن لباس گرم و مواد غذایی برای عبور از نقاط کوهستانی و برفی، باک بنزین خودروی خود را پر کرده و بعد از آن اقدام به رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: تردد در محورها و گردنه‌های استان سمنان با توجه به بارش برف با کندی صورت می‌گیرد و در دیگر نقاط استان سمنان تردد عادی و روان است.

همچنین براساس اعلام سازمان هواشناسی استان سمنان، سامانه بارشی که از روز چهارشنبه فعالیت خود را در استان آغاز کرده است سبب تغییرات محسوس دمایی و بارش برف و باران در اغلب نقاط استان شده است. فعالیت این سامانه بارش‌زا تا اواخر جمعه در استان ادامه دارد.

کاهش دما تا هشت درجه سانتی‌گراد ادامه دارد. وزش باد شدید در برخی نقاط استان و به ویژه در ارتفاعات و نواحی شمالی استان کولاک برف را به دنبال داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.