مشهد- با حضور معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی و دیگر مسئولان حرم مطهر رضوی نشست نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام در کربلای معلی برگزار شد.

نشست نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام درکربلای معلی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، گردهمایی نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام از روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز شده و تا هفته آینده ادامه دارد.

این جلسات با حضور حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی و برخی دیگر از مدیران حرم مطهر رضوی برگزار شد.

نشست اول نمایندگان در ۱۳ بهمن ماه روز چهارشنبه در نوبت صبح و نشست دوم نیز بعد از ظهر در کربلای معلی برگزار شد و هر کدام از نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام به طرح دیدگاه های خود در رابطه با استفاده از ظرفیت های اعتاب مقدس پرداختند.

روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه نیز در نوبت صبح پس از برگزاری نشست سوم و طرح و بررسی مسائل فرهنگی دنیای اسلام، نمایندگان اعتاب مقدسه با تولیت آستان مقدس حرم امام حسین(ع) دیدار کردند و در نوبت عصر نیز نشست چهارم برگزار شد.

روز جمعه نیز تمامی نمایندگان اعتاب مقدس به زیارت امامین عسگریین(ع) و حرم کاظمین(ع) مشرف می شوند و سپس با برگشت به کربلای معلی، این گردهمایی روز شنبه با تشرف به نجف اشرف و زیارت بارگاه منور حضرت علی(ع) پایان می یابد.

پیگیری مصوبات گردهمایی گذشته، انتخاب یک کتاب جهت چاپ میلیونی مشترک بین اعتاب مقدس، تدوین و تصویب آیین نامه های داخلی اجلاسیه اعتاب و تصویب ۲۷ رجب جهت برگزاری اجلاس دوم اعتاب مقدس در کربلای معلی با حضور تولیت های مشاهد مشرفه ایران، عراق و سوریه از موضوعاتی است که در این جلسات مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است گردهمایی نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام درماه گذشته در آستان قدس رضوی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.