۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کد خبر: 499911

گلستان- رئیس پلیس راه استان گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و در محور خوش ییلاق و توسکستان تردد با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

راه های مواصلاتی گلستان باز است

به گزارش قدس آنلاین، علی عبدی از بازگشایی تمام محورهای مواصلاتی گلستان خبر داد و اظهار کرد: تردد در ههه مسیرها درجریان است.

وی با بیان اینکه، تردد در محورهای خوش ییلاق و توسکستان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است، افزود: این دو محور، مسیرهای مواصلاتی استان گلستان به استان های خراسان شمالی و سمنان است.
وی ضمن توصیه به مردم جهت خودداری از سفرهای غیرضروری ادامه داد: در ابتدای دو محور اعلام شده تیم های گشت پلیس راه حضور دارند و  خودروهایی را که زنجیرچرخ نداشته باشند، متوقف می کنند.

رئیس پلیس راه گلستان گفت: خوشبختانه تا به این لحظه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ سانحه رانندگی منجر به فوت ثبت نشده و برای تداوم این وضعیت از رانندگان تقاضا داریم با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.

وی به ضرورت رعایت احتیاط در رانندگی در مسیرهای لغزنده، ادامه داد: غفلت در اینگونه مسیرها امکان بروز سوانح دلخراش را افزایش می دهد.

گفتنی است، با توجه به برودت هوا و افزایش حاکم بودن موج سرما بر آسمان استان گلستان، طی اعلام آموزش و پرورش استان گلستان، تمامی مدارس در تمامی مقاطع و در شیفت صبح و عصر در روز شنبه تعطیل خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.