یک سایت الجزایری از توافق سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال این کشور در سال گذشته میلادی خبر داد.

علت بداخلاقی‌های اخیر کی‌روش مشخص شد؛ مذاکرات جدی و توافق با الجزایری‌ها!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، در حالی که فدراسیون فوتبال ایران در حال حل و فصل اختلافش با کارلوس کی‌روش و متقاعد کردن این مربی پرتغالی برای ماندن در پست سرمربیگری تیم ملی کشورمان و انصراف دادن از استعفایش است، سایت الجزایری «competition.dz» براساس اطلاعاتی که به دست آورده، مدعی شد که محمد رائورائوا، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر با کارلوس کی‌روش برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال الجزایر به توافق رسیده بود، مربی که در تاریخ 7 ژانویه (18 دی) درخواست استعفای خود را به فدراسیون فوتبال ایران داده است.

بر اساس این گزارش، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر در نظر داشته تا سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال کشورمان را جانشین کریستین گورکف فرانسوی کند.

این سایت الجزایری خبر داد، لازم است بدانید که کی‌روش و رائورائوا در ماه آوریل 2016 (فروردین - اردیبهشت 95) بر سر تمامی مسائل با یکدیگر به توافق رسیده بودند، اما وقتی اخیراً این سرمربی پرتغالی درخواست استعفا و فسخ قراردادش را به فدارسیون فوتبال ایران می‌دهد، فدراسیون فوتبال ایران اعلام می‌کند تنها در صورتی موافق این استعفا خواهد بود که این مربی 63 ساله حاضر به پرداخت رقم یک میلیون دلاری فسخ قراردادش که در مفاد آن وجود دارد، شود.

در ادامه گزارش «competition.dz» آمده است: در نتیجه کی‌روش مجبور می‌شود تا پیشنهاد رائورائوا برای قبول سرمربیگری تیم ملی الجزایر را رد کند، آن هم در شرایطی که این دو بر سر تمامی موارد با یکدیگر به توافق رسیده بودند و تنها یک امضا باقی مانده بود.

رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر قرار است در تاریخ 11 فوریه (23 بهمن) سرمربی جدید تیم ملی این کشور را معرفی کند. گفته می‌شود عبدالکریم صرار، مدافع پیشین تیم ملی الجزایر یکی از گزینه‌هایی است که شانس بالایی برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری الجزایر دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.