بشرویه- امام جمعه بشرویه گفت: ۲۲بهمن نشان دهنده عظمت ملت ایران و مظهر اقتدار ایران اسلامی است.

۲۲بهمن نشان دهنده عظمت ملت ایران و مظهر اقتدار ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین حجت الاسلام محمد شمس الدین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به رعایت تقوای الهی خاطر نشان کرد: پرهیز ار گناهان بدن و زبان از جمله غیبت، تهمت و ناروا بستن از جمله شاخصه های رعایت تقوای الهی است.

امام جمعه بشرویه افزود: با یک تهمت ناروا می توان یک فتنه بزرگ ایجاد کرد که بزرگترین گناه است و باید مراقب کلام و گفتار خود باشیم.

امام جمعه بشرویه در ادامه در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب و روز پرستار خاطر نشان کرد: مقام حضرت زینب آنقدر بالا است که ایشان نه تنها پرستار جسم بوده بلکه پرستار روح اسلام بود و حضرت زینب با شجاعت در برابر زور و ظلم ایستادگی کرد همچنان که امام حسین اسلام را حفظ کرد.

وی با اشاره به غیرتمندی جوانان مسلمان در پاسداری و حراست از حریم آل الله ایستادگی بی بی زینب در برابر ظلم، در نسل جوان مسلمان نیز رخنه کرده و امروزه شاهدیم که جوانان زیادی در قالب مدافعان حرم در برابر دشمنان اسلام به مبارزه برخواستند.

شمس الدین در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر هم بیان کرد:انقلاب اسلامی با نثار خون های زیادی بدست امده و باید با وحدت کلمه و همدل بودم از ان حفاظت و حراست کنیم و بی شک زمانی که در کنار هم باشیم دشمن نمی تواند نفوذ کند.

امام‌جمعه بشرویه ۲۲بهمن را نشان از زنده بودن ملت ایران دانست و گفت:۲۲بهمن نشان دهنده عظمت ملت ایران و مظهر اقتدار ایران اسلامی است و هر ساله با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، دشمنان و یاوه گویان نا امید می شوند.

وی با تاکید بر حضور باشکوه مردم شهرستان بشرویه در راهپیمایی۲۲بمهن گفت:مردم بشرویه امسال نیز با شکوه تر از هر سال در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن شرکت خواهند کرد.  


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.