قزوین- امام جمعه موقت قزوین گفت: امسال مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شعار مرگ برآمریکا را رساتر و بلندتر سر می دهند تا ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام ورهبری استکبارستیزی خود را نشان دهند.

برخی مسوولان به جای معرفی خدمات نظام فقط دستاورد های سه سال گذشته را تبلیغ می کنند

به گزارش قدس آنلاین،، حجت الاسلام علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد به اهمیت بیان دستاردهای نظام اشاره کردوگفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام به مردم است اما برخی فقط کارهای دولت را در سه سال مطرح می کنند.

وی افزود: مگر خدمات انجام شده فقط مربوط به این سه سال و ۴ سال است که از آن می گوییم و هیچ اشاره ای به گذشته نمی شود شما باید خدمات ۳۸ ساله نظام را مطرح کنید تا مردم با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

قابل تصریح کرد: وقتی برخی آقایان آمار می دهند که ۱۵ هزار شغل ایجاد شده چرا از تعطیلی کارخانه ها نمی گویند و از بیکاری کارگرانی که نان شب ندارند صحبتی نیست در حالی که ما انتظار داریم واقعیتها مطرح شود.

وی افزود: متاسفانه برخی پروژه ها چند باره افتتاح می شود و این نشان می دهد که واقعیت ها به مردم گفته نمی شود.

حجت الاسلام قابل همچنین اظهارداشت: انقلاب اسلامی در دوران پر فرازو نشیب خود و تحمل جنگ تحمیلی با تقدیم ۲۰۰ هزار شهید، ۴۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار اسیر به ثمر رسیده و تداوم یافته و امروز همه وظیفه داریم برای صیانت ازآن تلاش کنیم.

وی گفت: مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت گذاری به مردم است لذا نباید اجازه دهیم فتنه گران سرکار بیایند و پستها را اشغال کنند بلکه با استفاده از افراد شایسته و متعهد مسیر خدمت به مردم باید هموارشود.

حجت الاسلام قابل با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار استان با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمانهای امام راحل و انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد تا دشمنان بدانند این نهضت همچنان با اقتدار ادامه دارد.

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: بزرگداشت ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است و هر کس با هر سلیقه و دیدگاهی اگر به فکر سربلندی ایران اسلامی است باید در این راهپیمایی شرکت کند و ندای حق طلبی خود را به گوش جهانیان برساند.

قابل یادآورشد: این روزها برخی در شبکه های مجازی مسائلی را مطرح می کنند که جای تامل دارد و در شرایطی که رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا هنوز وارد کاخش نشده ورود اتباع هفت کشور از جمله ایران را ممنوع می کند برخی می گویند امسال پرچم آمریکا را آتش نزنیم.

امام جمعه موقت قزوین اظهارداشت: امسال باید با شدت بیشتر مخالفت خود را با سیاست های استکباری و استعماری آمریکا نشان دهیم و آتش زدن پرچم آمریکا به عنوان مخالفت با نماد تکبر و تجاوزگری در کشورهاست.

امام جمعه موقت قزوین با محکوم کردن سیاست های استکباری آمریکا اظهارداشت: آمریکاییان خودشان را ارباب دیگران می دانند و خوی برتری جویی آنها باعث شده که در خیالی موهن خود را آقای دیگران بدانند  و برخی هم در داخل باورشان شده که کدخدایی با استکبار است.

وی بیان کرد: آموزه های دینی نشان می دهد مانند شهید نواب صفوی می توان با دست خالی هم به سراغ دشمن رفت و آن را ذلیل کرد و امروز ما با اتکا به خداوند، رهبری و ملت با خوی استکباری و ستمگری مقابله می کنیم.

قابل در ادامه خطبه های نماز با انتقاد از مذاکرات برجام گفت: دنیا فهمیده است که آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست و هرجا هم قول و قراری گذاشته به آن عمل نکرده است و امروز می بینیم در مذاکره با ایران هم در شرایطی که این تعهد بین المللی بوده زیر آن می زند.

وی بیان کرد: ما دستپاچه شدیم و هرچه داشتیم جارو کردیم و از بین بردیم و آمریکای جنایتکار زیر عهدش زده و از عمل به تعهداتش سرباز می زند.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: اگر گذشته را مروری کنید متوجه می شوید که آمریکا در همه جا خوی قدرت طلبانه خود را نشان داده و همه جا خیانت کرده است و نگاهی به تجاوز این کشور به عراق، یمن، افغانستان و سوریه نیت این رژیم را آشکار می کند.

وی گفت: جای تعجب است که ترامپ دستور می دهد بین مرز کشورش با مکزیک دیوار بکشند و با قلدری می خواهد هزینه آن را از کشور دیگر بگیرد و ما با این کشور مذاکره کردیم که به تعهد برجام عمل کند.

وی بیان کرد: امسال مردم هم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهند و هم پرچم کشورهای متجاوز را به آتش می کشند تا مبارزه با ستمگران در جهان نهادینه شود.

قابل همچنین گفت: برخی از برجام مانند معجزه یاد می کنند در حالی که این موجود ناقص الخلقه ای بود که آمریکا نگذاشت کامل متولد شود.

وی اضافه کرد: در شرایطی که میلیونها بیکار داریم دولتمردان تصمیم گرفته اند طرح توسعه فرودگاه مشهد را به خارجی ها واگذار کنند و وزیر خارجه فرانسه در سر میز مذاکره می نشیند و از سفره ما می خورد ولی با آزمایش موشکی ما مخالفت می کند.

قابل تصریح کرد: این که استقلال نیست با کسانی معامله و مذاکره کنیم که خودشان مانورهای نظامی برگزار می کنند و موشک می سازند اما وقتی ما مانور می دهیم با ما مخالفت می کنند.

خطیب جمعه قزوین در ادامه با اشاره به اهمیت بیان دستاردهای نظام یادآورشد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام به مردم است اما برخی فقط کارهای دولت را در سه سال مطرح می کنند.

حجت الاسلام قابل همچنین اظهارداشت: انقلاب اسلامی در دوران پر فرازو نشیب خود و تحمل جنگ تحمیلی با تقدیم ۲۰۰ هزار شهید، ۴۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار اسیر به ثمر رسیده و تداوم یافته و امروز همه وظیفه داریم برای صیانت ازآن تلاش کنیم.

وی گفت: مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت گذاری به مردم است لذا نباید اجازه دهیم فتنه گران سرکار بیایند و پستها را اشغال کنند بلکه با استفاده از افراد شایسته و متعهد مسیر خدمت به مردم باید هموار شود.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      امامام قابل با اشاره به برگزاری کنسرت‌ها در جامعه اضافه کرد: برخی از افراد که هنر آن‌ها دعوت به گناه است، برای خوشایندی بی‌بندوبارها، سرمایه کشور را برای برگزاری کنسرت هزینه می‌کنند، این در شرایطی است که برخی از مردم به پول نان شب خود محتاج هستند اگر این افراد پول‌دار بوده، به جای برگزاری کنسرت به وضعیت معیشت مردم محتاج رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: برخی از داخلی‌ها که به ضدانقلاب و فتنه‌گران میدان می‌دهند و آن‌ها را روی کار آورده و نیروی ارزشی را کنار می‌گذارند، قطع به یقین مسؤول کار خود بوده و باید پاسخگو باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.