اراک- امام جمعه اراک راهپیمایی ۲۲ بهمن را نمایش قدرت و وحدت آحاد مردم در حفظ و حراست از نظام دانست و افزود: این راهپیمایی موجبات یاس دشمنان را فراهم می کند.

۲۲ بهمن نمایش قدرت و وحدت آحاد مردم است

به گزارش قدس آنلاین آیت الله دری نجف آبادی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با راهبری انقلاب اسلامی شتاب و پیشرفت همه جانبه بر منبای الگوی حکومتداری دینی را برای ملت سرافراز ایران به ارمغان آوردند و کشور ایران به برکت وجود ایشان به استقلال کامل رسد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: دهه مبارک فجر یادآور ایثارگری های ملتی است که از ظلم و ستم طاغوت زمان خود به خروش آمده بودند و با وحدت و یکپارچگی و حمایت از آرمان های والای امام راحل توانستند خانه ظلم را در کشور فرو ریخته و اسلام ناب محمدی(ص) را حاکم کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به پنجم جمادی الاولی و تولد حضرت زینب(س)، افزود: احیاء شخصیت و تحقق حقوق بانوان در جامعه یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است چرا که این قشر از جامعه پیش از انقلاب جایگاه امروز خود را نداشت.

وی با تبریک روز پرستار بیان کرد: عشق و ایثار پرستاران در حرفه خود، نشان از روح بزرگ و معنوی این قشر از جامعه دارد که باید قدردان آنان بود و در خور شایستگی‌ آنان از زحماتشان تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: سیره زندگانی ائمه اطهار (ع) الگوی کاملی از انسانیت، کمال، فضیلت و ارزش‌های متعالی است که از آغاز انقلاب اسلامی، چراغ راه هدایت ایرانیان قرار گرفته است. وی، تحیکم جایگاه خانواده را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مادران با تشریح ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) در راستای حفظ این بنیان ارزشمند گام بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.