سرمربی اتلتیکو مادرید اعلام کرد خبر رسمی از دستگیری مدافع جوان تیمش دریافت نکرده است.

ابراز بی اطلاعی سیمئونه از دستگیری مدافع تیم اتلتیکو مادرید!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از آس، اتلتیکو مادرید در هفته بیست و یکم لالیگا شنبه به مصاف لگانس می‌رود. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت‌:  لگانس خوب کار می‌کند. آن‌ها در حمله سریع عمل می‌کنند و جنگنده هستند. می‌خواهیم هم‌چون نیمه دوم دیدار با بارسلونا بازی کنیم.

امروز لوکاس ارناندس به دلیل رفتار نامناسب با همسرش دستیگر شد و فردا در دادگاه حاضر خواهد شد. سرمربی اتلتیکو مادرید درباره بازیکنش اظهار کرد: هیچ خبر رسمی از این اتفاق دریافت نکردم و به همین خاطر درباره این موضوع نظری ندارم. خبرهایی در این رابطه خوانده‌ایم که رسمی نیستند  ولی نمی‌توانیم در این باره  بیش‌تر از این صحبت کنیم.

سیمئونه درمورد بازیکنانش گفت‌: امیدوارم آمار گلزنی مهاجمانم بیش‌تر شود. من همیشه خوشبین هستم و فکر می‌کنم فردا روز خوبی برای شاگردانم باشد و می‌توانند گلزنی کنند.

به نقل از ایسنا، اتلتیکو مادرید در نیمه دوم دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری نسبت به نیمه اول بازی متفاوتی را ارائه داد و یکی از بهترین نمایش‌هایش را در این فصل نشان داد. سرمربی آرژانتینی در این باره اظهار کرد: بازی آن شب دو چهره متفاوت‌مان را نشان داد. بازیکنان تلاش کردند و شجاعانه بازی کردند. آن‌ها می‌خواستند در دوئل‌ها برتر باشند و حریف را تحت فشار قرار دهند که این اتفاق افتاد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی قرمز و سفیدپوشان درباره هدف‌شان در لالیگا اظهار کرد: حضور در لیگ قهرمانان اروپا و قرار گرفتن در جایگاه سوم هدف‌مان است. درست است که بارسلونا و سویا در شرایط خوبی قرار دارند اما ما به تلاش‌مان ادامه خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.