نطنز- نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: خبری از مدیریت جهادی در کشور نیست و شنیده می‌شود برخی از مسؤولان در داخل کشور با برگزاری رزمایش موشکی مخالفت می‌کنند.

خبری از مدیریت جهادی در کشور نیست/ اگر در برابر دشمن کوتاه بیاییم دشمن گستاخ‌تر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، جواد کریمی قدوسی پیش از ظهر جمعه در همایش مدافعان حرم، ضمن تبریک میلاد با سعادت عقیله بنی‌هاشم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌ها به پیروزی رسید تا بتوانیم آنچه در روز عاشورا گذشت را در جهان تبیین و تشریح کنیم چراکه این انقلاب دستاوردهای زیادی داشته که به برکت ایثار و شجاعت رزمندگان و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری به‌ دست‌ آمده است.

وی تقویت سیستم دفاعی صد درصد مردمی کشور، تربیت جوانان بسیجی و انقلابی، تقویت فرهنگ مبارزه با استکبار، دفاع سرافرازانه در فراتر از مرزهای جغرافیایی را از دستاوردهای انقلاب برشمرد.

کریمی قدوسی یکی از دستاوردهای نظام را بحث ولایت‌فقیه دانست و تصریح کرد: ولایت‌فقیه ضد دیکتاتوری است، ولایت‌فقیه همان ولایت و استمرار ولایت پیامبر و انبیاست؛ در قانون اساسی و در مجلس خبرگان این ولایت‌فقیه به تصویب رسیده و قانون اساسی ما بر پایه اسلام ناب و تفکر شیعی و نظام امامت و ولایت مصداق آن توسط خبرگان رهبری تعیین‌ شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قانون‌گذاری، قوه مجریه و دستگاه قضا از شئون ولایت‌فقیه است، مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود ولایت‌فقیه بوده و به‌ طور کلی تمام شئون در نظام، مشروعیت خود را از ولایت‌فقیه کسب می‌کنند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه آزادی را در جهان پیاده کرد، مردم از استقلالی که به دست آوردند تا به امروز به‌ خوبی پاسداری کردند و تا زمانی که صحبت از شهادت و جوانان غیور در این آب‌ و خاک باشد، این انقلاب مسیر سعادتمندی و شکوفایی خود را می‌پیماید.

وی ادامه داد: اینکه برخی می‌گویند دوران انقلاب سپری‌ شده خیلی جای تعجب دارد، چراکه این انقلابی‌ها بوده‌اند که هر گاه باری در نظام بر زمین‌مانده با دلسوزی آن را از زمین برداشته و به سر منزل مقصود رسانده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال حاضر در اوج قدرت قرار دارد، گفت: اگر در برابر دشمن کوتاه بیاییم دشمن گستاخ‌تر شده و جسورتر می‌شود، باید اقتدار دفاعی خودمان را به رخ دشمن بکشانیم که اردوگاه دشمن دچار وحشت شده و به فکر تجاوز نیفتد.

وی با بیان اینکه غرب‌گراها از اول در نظام وجود داشته و الآن هم در بدنه دولت وجود دارند، گفت: باید با تمام قوا با این جریان مبارزه کرد چراکه این‌ها اگر فرصت پیدا کنند می‌خواهند تمامی زمام امور کشور را در دست بگیرند.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: برخی دولتمردان از سیاست‌های انقلابی فاصله گرفته‌اند، خبری هم از مدیریت جهادی نیست و شنیده می‌شود که برخی از این‌ها در داخل کشور با برگزاری رزمایش موشکی هم مخالفت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.