۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
کد خبر: 500018

اینجا می توانید خبرهای کوتاه و خواندنی و حاشیه های دنیای سیاست را بخوانید.

بسته خبری قدس

قدس آنلاین

من "او" نیستم!

روزنامه قدس/ رئیس‌جمهور آمریکا در یکی از چند توئیت – پیاپی- دیروز خود درباره ایران نوشت: «ایران با آتش بازی می‌کند، اوباما با آن‌ها بسیار مهربان بوده است. من مثل او نیستم.»

جان نوزاد ایرانی

ایرنا/ تارنمای شبکه فاکس نیوز نوشت: فرمان اخیر رئیس جمهوری آمریکا در محدودیت سفر اتباع هفت کشور اسلامی موجب شد تا یک نوزاد ایرانی نتواند برای جراحی فوری قلب باز به آمریکا سفر کند.

آزمودن به سبک ایرانی

شفاف/ نشریه «اَمریکن اینترست» می نویسد: ایران همزمان با موشک بالستیک، ترامپ را نیز آزمایش کرد.

یک اخراجی و مدال شجاعت

عصرایران/ دادستان اخراجی ترامپ، نامزد دریافت مدال شجاعت «جان اف. کندی» شد. ترامپ- در هفته پیش- «سالی ییتس» دادستان کل موقت آمریکا را درپی مخالفت او با سیاست مهاجرتی خود، برکنار کرد.

توهم فروپاشی و طناب نجات

قدس/ ایستگاه/ ترامپ در یک توییت ضدایرانی دیگر در صفحه شخصی اش نوشت: ایران، رو به مرگ و آماده فروپاشی بود تا اینکه آمریکا آمد و طناب نجات را در شکل توافق هسته‌ای به دستش داد: با پرداخت ۱۵۰ میلیارد دلار!

بازداشت و بازجویی

فرارو/ نخست وزیر پیشین نروژ به دلیل مسافرتی که پیشتر به ایران کرده بود، برای مدتی در فرودگاهی در آمریکا بازداشت و بازجویی شد. او گفته ماموران با دیدن گذرنامه دیپلماتیک اش، او را آزاد نکردند.

پوست خربزه

ایسنا/ محسن رضایی در توییتر نوشت: آقای ترامپ!  آزمایش موشکی ایران در چهل سال اخیر برای دفاع و صلح بوده است. ملک سلمان و آقای نتانیاهو زیر پای شما پوست خربزه نیندازند.

بدترین تماس

ایرنا/ به گزارش ای‌بی‌سی، ترنبول- نخست وزیر استرالیا- تماس تلفنی خود را با ترامپ که ناگهانی از سوی  ترامپ قطع شد، «بدترین» تماس با رهبران جهان دانست.

۸۰ هزار میلیارد تومان

خبرنگار/ حاجی‌بابایی- نماینده مجلس- می گوید: امسال ۸۰ هزار میلیارد تومان درآمد به دست آمده از  یارانه‌ها به خزانه واریز نشد.

16 ژنرال

ایرنا/ساعت24: به گزارش راشاتودی، پوتین -رئیس جمهور روسیه- در حکمی 16 ژنرال را از دو وزارتخانه کشور و امور اضطراری روسیه- یکجا- برکنار کرد. علت برکناری‌ها اعلام نشد.

شاید بیاید

الف/ مسعود پزشکیان-نایب رئیس مجلس- در پاسخ به این پرسش که آیا نامزد ریاست جمهوری می‌شود، گفت: هنوز مشخص نیست، شاید نامزد شدم.

پرونده کولبرها

قدس/ ایستگاه/ محمود صادقی-نماینده تهران- در واکنش به فیلم منتشر شده درباره رفتار مرزبانان با کولبران، عملکرد آنها را شرم آور دانست و گفت ماجرا را پیگیری می کند.

+57 دلار

ایران آنلاین/ درپی اعلام تحریم‌ها علیه ایران، قیمت نفت برنت به بالای 57 دلار در هر بشکه رسید.

انتقاد از ناکارآمدی

قدس/ ایستگاه/ محسن رضایی در صفحه اینستاگرام اش نوشته: ناکارآمدی بیداد می‌کند و بدنه اداری و مدیریتی کشور را فرا گرفته است.

بازی با آتش

فرارو/ آنجلینا جولی- بازیگر هالیوودی که در عرصه دیپلماسی آمریکا نیز فعال است- می گوید:  فرمان ترامپ علیه مهاجران، بازی با آتش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.