زاهدان-تیم کشتی فرنگی نوجوانان سیستان و بلوچستان موفق شد تا با وجود حریفانی از استان های کردستان، کرمانشاه، البرز، قزوین، آذربایجان شرقی، کهکیلویه و بویر احمد، گیلان، همدان و خراسان رضوی سکوی قهرمانی این مسابقات را فتح کند.

سیستان و بلوچستان بر سکوی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان کشور ایستاد

به گزارش قدس آنلاین، رقابت های کشوری کشتی فرنگی در رده سنی نوجوانان با حضور استان های کردستان، کرمانشاه، البرز، سیستان و بلوچستان، قزوین، آذربایجان شرقی، کهکیلویه و بویر احمد، گیلان، همدان و خراسان رضوی با ۱۲۰ کشتی گیر نوجوان برگزار و روز جمعه ۱۵ بهمن با قهرمانی سیستان و بلوچستان خاتمه یافت.

رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از این استان ۱۰ کشتی گیر شرکت داشتند، افزود: در پایان این رقابت ها کشتی گیران استان با کسب چهار مدال طلا توسط امید آرامی، مبین کهرازه، عباس چنانی و فرهاد درکاب، یک برنز توسط سلمان کهخاپور و سه نقره توسط سجاد کمپانی والا، محمد جواد ارباب و آرمان نجاری موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

عادل شاهسونپور اظهار داشت: این دوره از رقابت های قهرمانی کشور در گروه «ب» با پیگیری هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان برای نخستین بار از ۱۴ تا ۱۵ ماه جاری در زاهدان برگزار شد.

وی ادامه داد: استان های خراسان رضوی و گیلان به ترتیب موفق به کسب عنوان های دوم و سوم این دوره از رقابت های قهرمانی کشور شدند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.