شیراز- وزیر اطلاعات گفت: خدمت به مناطق محروم و حرمان دیده یکی از اهداف و آرمان‌های انقلابیون و رهبر عزیز ما بوده و است و دولت یازدهم با وجود مشکلات تحریم و کاهش درآمد آن را در رأس برنامه‌های خود قرار داد.

خدمت به مناطق محروم از اهداف و آرمان‌های انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی صبح شنبه در آیین افتتاح پروژه‌های گازرسانی فارس اظهار داشت: اینکه شرکت گاز فارس در رتبه نخست گازرسانی به شهرها و روستاها قرار گرفته ارزشمند است، در گزارش همکاران ما خدمتی که این استان در عرصه گازرسانی داشته معادل خدمتی است که ۵۰ سال قبل در این عرصه انجام شده است.

وی افزود: خدمت به مناطق محروم و حرمان دیده یکی از اهداف و آرمان‌های انقلابیون و رهبر عزیز ما بوده و است و دولت یازدهم با وجود مشکلات تحریم و کاهش درآمد آن را در رأس برنامه‌های خود قرار داد، چراکه بر اساس باورهای آیینی ما محبوب‌ترین بندگان خدا آن کسانی هستند که به بندگان خدا نفع بیشتری رسانده و به آنها خدمت کنند.

وزیر اطلاعات بیان کرد: اینکه این تعداد روستا و شهر از نعمت گاز در این فصل زمستان بهره‌مند می‌شود لبخند مردم این مناطق نشان رضایت خداوند متعال است.

وی تصریح کرد: خداوند دوست دارد وقتی به مردمی نعمتی می‌دهد آنها را در حال بهره‌برداری از آن نعمت ببیند که امروز نعمت امنیت، اتکا به خود، استقلال و عزت، رهبری هوشمند و خدایی و رئیس جمهوری خردمند و عاقل نصیب ملت ما شده است.

وی اضافه کرد: ترامپ که آمد، قدر روحانی بیشتر فهمیده شد که دولتی هوشمند در جهت حل مشکلات کشور تلاش می‌کند، مدیریتی جهادی اما بدون ادعا را پیش می‌برد که خدمت‌گزاری در منت در ارزش آن را از بین می‌برد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: هرچه زمینه معنویت در مردم فراهم‌تر شود، بارش نعمت‌ها بر مردم بیشتر خواهد بود که اگر انسان ایمان بیاورند و راه تقوا و پروا پیشه کنند بر آنان درهای آسمان و برکات زمین گشوده می‌شود و از این رو هر چه خدمت خالصانه افزایش یابد لطف الهی شامل آن مردم خواهد بود.

علوی عنوان کرد: دولت یازدهم بر پایه ارزش‌ها بدون هیاهو با تدبیر و پایمردی در برابر مشکلات ناشی از تحریم و عناد دشمنان و نتایج مشکل‌زای بخشی از بی‌تدبیری‌ها راه را برای خدمت باز کرده و یخ‌های تحریم در حال ذوب شدن و کشور بر بال تدبیر و عقلانیت در حال پرواز کردن است.

وی تصریح کرد: حجم خدمات نماد مدیریت جهادی است و در حالی ۳۹ امین بهار آزادی انقلابمان را جشن می‌گیریم که مردم شاهد خدمتگزاری خدمتگزاران خود در دولت هستند.

در پایان از طریق ویدئو کنفرانس پروژه‌های گاز استان فارس توسط وزیر اطلاعات به نام نامی حضرت صاحب‌الزمان (عج) افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.