بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اقدامات خوبیی در حوزه بهداشت و درمان در این استان انجام شده است گفت: بالغ بر ۱۵ هزار تخت بیمارستانی دراین دولت به بهره برداری رسیده است.

۱۵ هزار تخت بیمارستانی درخراسان جنوبی به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی عصر شنبه در بازدید از بیمارستان ولی عصر بیرجند و در جمع پرستاران این بیمارستان با بیان اینکه در حوزه بهسازی محیط بیمارستانی در دولت یازدهم اقدامات بسیار مناسبی به انجام رسیده است، اظهارکرد: بالغ بر ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه بیش از پنجاه در صد از مجموعه اقداماتی که تا قبل از دولت یازدهم در این حوزه انجام شده است، طی این سه سال به مردم ارائه گردیده است گفت: تا پایان دولت یازدهم بیش از ۲۰ هزار تخت بیمارستانی آماده افتتاح خواهد شد که اقدامی بی نظیر در حوزه بهداشت و درمان است.

وی ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر و روز پرستار، از زحمات شبانه روزی کارکنان حوزه سلامت خصوصاً پرستاران تقدیر و تشکر کرد.

استاندار خراسان جنوبی، به نقش موثر پرستاران در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: کارکنان حوزه سلامت علاوه بر اینکه در محل کار با مشکلات و مسائل مختلفی سر و کار دارند، قسمتی از روح و روان خود را نیز درگیر کار کرده و در زمان استراحت نیز به نوعی با مشکلات بیماران مواجه هستند.

پرویزی ، با اشاره به مشکلات پرستاران، اظهار کرد:طرح تحول نظام سلامت که از ابتدای دولت یازدهم شروع شده به اذعان کارشناسان و آحاد مردم طرحی موفق بوده است و در برنامه ششم توسعه نیز اجرای این طرح با رفع اشکالات و ایرادات موجود به طور جد مورد توجه قرار گرفته است.

استاندارخراسان جنوبی ، نقش پرستاران در حوزه بهداشت و درمان را نقشی اساسی و اصلی دانست و افزود: از کمبودها و چالش های پیش روی پرستاران آگاهی داشته و رضایت مردم از مجموعه نظام سلامت در استان، گواه خدمت صادقانه این مجموعه خصوصاً پرستاران عزیز است.

پرویزی ادامه داد: طرح تحول توانست در این مدت ضمن برطرف کردن مشکلات بیماران به لحاظ پرداختهای مالی، در حوزه های زیرساختی و بهسازی محیط های درمانی و بیمارستانی و اصلاح بخشی از معایب، کارنامه بسیار موفقی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در مدت بیش از سه سال از شروع دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان در استان بیش از هر زمانی به لحاظ کمی و کیفی به مردم خدمت شده است افزود: امید است در ماه های باقی مانده از دولت یازدهم نیز ضمن تأمین منابع مالی و اعتباری خدمات بهتری در این حوزه انجام شود.

پرویزی در پایان این بازید ضمن تشکر از زحمات کلیه کارکنان حوزه بهداشت و درمان خصوصاً پرستاران گفت: بیشترین تلاش وگرفتاری در این مسیر متعلق به پرستاران است .

استاندارخراسان جنوبی عصر امروز و همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر و مصادف با میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به با حضور در بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند، ضمن بازدید از بخشهای مختلف این بیمارستان با تنی چند از بیماران و پرستاران دیدار و با اهداء گل زحمات آنان را مورد تقدیر قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.