۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 500359

یک مجرم حرفه‌ای که علاوه بر زورگیری از یک مغازه دار مشهدی به پنج ملک خصوصی و 9 خودرو دستبرد زده بود، دستگیر شد.

ترمز زورگیر خیابان گاز بعد از 15 سرقت کشیده شد

قدس آنلاین - گزارش خبرنگار ما به نقل از رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی حاکی است این متهم که غلام نام دارد، با یک خودروی «ال 90» به مغازه‌ای در محدوده خیابان گاز مشهد رفته و پس از تهدید چاقو، وجوه نقد داخل مغازه را زورگیری کرده و متواری شده بود.

سرهنگ حمید رزمخواه افزود: به دنبال شکایت مالک این مغازه، گروهی از کارآگاهان پایگاه شمال آگاهی مشهد برای شناسایی و دستگیری سارق فراری مأموریت یافتند و در تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی خود، با توجه به اظهارات مالباخته و مشخصاتی که از سارق ارایه داد، به یکی از مجرمان حرفه‌ای که دارای سوابق متعدد کیفری است، مظنون شدند.

کارآگاهان در ادامه با انجام تحقیقات گسترده میدانی ضمن اطمینان یافتن ازدخالت غلام در این زورگیری، محل اختفای او را شناسایی کرده و در اقدامی غافلگیرانه به دام انداختند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل این متهم، یک قبضه کلت کمری به همراه 8 عدد فشنگ جنگی، یک کلت بادی و یک دست لباس نظامی کشف شد و نامبرده در بازجویی‌ها به زورگیری از شاکی پرونده اعتراف کرد.

وی گفت: در همین حال کارآگاهان پایگاه شمال با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه در حوزه استحفاظی خود، با هماهنگی مقام قضایی این متهم را در چند مرحله مورد بازجویی قرار دادند که در نتیجه او به 9 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و پنج فقره دستبرد به اماکن خصوصی در محدوده خیابان‌های گاز، رسالت و مطهری جنوبی مشهد اعتراف کرد.

رئیس پلیس خراسان رضوی گفت: با توجه به سلاح و لباس نظامی کشف شده از منزل این متهم، احتمال ارتکاب جرایم دیگر از سوی وی وجود دارد، به همین منظور با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات علمی و پلیسی بیشتر از غلام برای کشف سایر جرایم احتمالی او در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.