مشاور امور روحانیت رئیس‌جمهور با بیان اینکه روحانیت همیشه پشتیبان و حراست کننده، جایگاه رهبری به‌ویژه مقام معظم رهبری و انقلاب بوده است، گفت: مقام معظم رهبری برای همه ما فصل‌الخطاب است.

مقام معظم رهبری برای همه ما فصل‌الخطاب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین حسن نمازی عصر امروز در جمع روحانیون و طلاب حوزه کمالیه خرم‌آباد ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر اظهار داشت: دولت توانست در این دوره از شتاب تورم بکاهد، با وجود اینکه هنوز گرانی و تورم هست و در آینده هم خواهد بود.

نمازی یادآور شد: یکی از تأکیدهای ریاست جمهوری توجه به وضعیت معیشت روحانیون است که در این دوره به آن پرداخته شده است.

 این مسؤول گفت: باید مراقب امید مردم باشیم و امید مردم نباید خدشه‌دار شود، از این‌رو این وظیفه سنگینی است که به عهده روحانیت گذاشته شده است.

 مشاور امور روحانیت رئیس‌جمهور گفت: روحانیت همیشه پشتیبان و حراست کننده، جایگاه رهبری به‌ویژه مقام معظم رهبری و انقلاب بوده است، از این‌رو باید گفت، مقام معظم رهبری برای همه ما فصل‌الخطاب است.

وی افزود: انقلاب اسلامی نزدیک به چهل سال از عمر با برکت خود را در حال طی کردن است که بعد از 40 سالگی این نظام نباید بگویم که هنوز کشور ما دچار مشکل است، از این‌رو باید تلاش شود که این مشکلات به خوبی برطرف شود.

 نمازی یادآور شد: در چند دهه گذشته همیشه شاهد تورم بوده و هستیم و در آینده هم خواهیم بود، اما در دولت تدبیر و امید جلوی شدت تورم گرفته شد.

وی افزود: از زمانی که مقام معظم رهبری رئیس جمهور بوده، تاکنون روحانیت در دولت‌ها نقش خوبی داشته است و امروز نیز ارتباط بین روحانیت و دولت وجود دارد.

این مسئوول اظهار داشت:  از ابتدای انقلاب تاکنون اولین باری است که مشاور روحانیت در همه استانداری‌های سراسر کشور تشکیل شده و در دولت‌های گذشته در برخی استان‌ها مشاورها‌ی بودند، اما امروز شاهد مشاور روحانیت در تمام استانداری‌ها کشور هستیم.

 وی گفت: رابطه بین دولت و مراجع تقلید در قم یک رابطه بسیار خوب و حسنه است.

 این مسؤول یادآور شد: ما باید پاسدار استقلال حوزه، روحانیت و مرجعیت باشیم.

 نمازی افزود: همیشه روحانیت فاصله بین حکومت و دولت‌ها را حفظ کرده است و همین امر باعث شده که مردم به آنها اعتماد کنند.

مشاور امور روحانیت رئیس‌جمهور گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی لرستان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده و کارهای ارزشمندی در آن صورت گرفته است.

 وی یادآورشد: معنای مذاکره این نیست که ما به طرف دشمن بگویم که ما با شما دیگه دشمن نیستیم، باید گفت، قبل از برجام خیلی از رابطه‌های ما بسته بود که امروز باز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.