میانه- نماینده مردم میانه در مجلس گفت: شاهد بیمارستانی بودیم که بسیار مجلل بود ولی وقتی با شما در حال گذر از بخش دیالیز بودیم مریض‌ها و سایر افراد حاضر گفتند که دستگاه‌ها کهنه و دست دوم است.

بیمارستان امام خمینی (ره) میانه با تجهیزات کهنه و دست دوم افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، فردین فرمند شامگاه شنبه در آیین افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان میانه که در محل سالن اجتماعات ارشاد این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه من به عنوان نماینده مردم شهرستان میانه وظیفه دارم مشکلات این شهرستان را بازگو کنم اظهار داشت: من با دیگر نماینده شهرستان با هم قرار گذاشته بودیم که بخش بهداشت را وی پیگیری می‌کند اما درحال حاضر موضوع جور دیگری شده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت گفت: آقای دکتر هم اکنون شما شاهد بیمارستانی بودید که بسیار مجلل بود، چقدر برای بازسازی و برای نماهای آن چنانی هزینه کردند؟ خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد ولی وقتی با شما در حال گذر از بخش دیالیز بودیم مریض‌ها و سایر افراد حاضر گفتند که دستگاه‌ها کهنه بوده و دست دوم هست.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از پرسنل بیمارستان درحال زمزمه بودند که دستگاه‌های دست دوم را از تبریز آورده‌اند اذعان داشت: مریضی که زیر دستگاه دراز کشیده بود گفت که دستگاه‌ها لخته می‌بندند و مشکل دارند، چند روز اخیر بسیاری از پرسنل و پزشکان با بنده تماس گرفتند و گفتند که چند بخش از بیمارستان خاتم الأنبیاء و یکسری از تجهیزات آن جا را به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال داده‌اند.

فرمند ادامه داد: ما قرار نبود بیمارستان خاتم الأنبیاء را به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال دهیم لذا قرار بر این بود که تخت‌های دیگری هم به بیمارستان امام (ره) میانه اضافه شود، آقای وزیر دکترهای شما به من گفتند تا دو روز پیش در بیمارستان مایعی برای شستن دست‌هایمان نداشتیم اما الان دو روز است که این مایع را آورده‌اند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اعتراض از ضعف مدیریتی شبکه بهداشت و درمان میانه، تاکید کرد: آقای وزیر! پزشک‌های جراح شما به من می‌گفتند آقای فرمند مایع‌های ضدعفونی کننده را برای ما نمی‌دادند ما نگران بودیم که دست‌هایمان تمیز نمی‌شود لذا امکان دارد که ما مرض را به بیمار منتقل کنیم.

وی با تاکید براینکه ما در بیمارستان‌های شهرستان میانه کمبود نیرو داریم خاطرنشان کرد: ما پرستار و کادر بیمارستانی به حد کافی نداریم از بیمارستان‌های دیگری نیرو آورده‌اند، قرار بود این بیمارستان با ۲ میلیارد تومان بازسازی شود لذا در حال حاضر برای این بیمارستان خرج شده است هنوز هم که هنوز است آقای وزیر، این بیمارستان آن بیمارستانی نیست که شما می‌پسندید.

فرمند اضافه کرد: این بیمارستان مشکل دارد چرا که می‌خواهند آن را یک ماه تعطیل کنند تا تکمیلش کنند، برخی از دستگاه‌های دیالیز ما خراب هستند.

وی با اشاره به نبود دستگاه ام. آر. آی در شهرستان میانه گفت: متاسفانه بیشتر دکترهای ما تجویز ام. آر. آی می‌کنند و الان بیشتر مریض‌های ما در حال رفت‌وآمد به شهرهای هم‌جوار هستند و این امر از نبود دستگاه ام .آر. آی سرچشمه می‌گیرد چرا که هزینه‌های رفت‌وآمد برایشان غیرقابل تحمل شده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نیازمند دستگاه ام. آر. آی هستیم افزود: آقای صومی به من قول دادو گفت که اگر لازم باشد از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی تبریز من برای شهرستان میانه دستگاه ام. آر. آی تهیه می‌کنم ولی الان می‌گوید که فلانی پول نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.