ارومیه- نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در این موقعیت و شرایط زمانی که ماه‌های پایانی خدمت دولت یازدهم است مسئله استیضاح آخوندی به ضرر مردم و نمایندگان مجلس است.

استیضاح آخوندی در شرایط کنونی به ضرر مردم و نمایندگان مجلس است

به گزارش قدس آنلاین، عین‌الله شریف‌پور در رابطه با چرایی به تاخیر افتادن استیضاح آخوندی اظهار داشت: چرا رسانه‌ها تا این اندازه به دنبال مسئله استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستند؟

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آخوندی استیضاح شود تکلیف وزارتخانه بزرگ و مهم راه و شهرسازی چه می‌شود، به ویژه اینکه تنها سه ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است.

وی تصریح کرد: مسئولیت وزارتخانه به این بزرگی بر عهده یک نفر گذاشته شده و اگر آخوندی دچار تخلف شده است، رسیدگی به آن فرایند خاص خود را دارد و تنها نباید به فکر استیضاح بود بنابراین با توجه به اینکه اواخر خدمت دولت یازدهم است مسئله استیضاح عقلانی به نظر نرسیده و ابزار مناسبی نیست.

شریف‌پور با اشاره به اینکه اگر در سال نخست فعالیت دولت، حادثه قطار رخ می‌داد مسئله استیضاح حق مسلم مجلس بود افزود: بی‌شک اگر در این شرایط و موقعیت زمانی مسئله استیضاح رخ دهد ضرر آن متوجه مردم و نمایندگان مجلس است.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنابراین با استیضاح عباس آخوندی باید یک نفر سرپرست به جای وزیر راه و شهرسازی تعیین شود و سرپرست نیز هیچ مسئولیتی نسبت به نمایندگان مجلس ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.