بیرجند-رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند گفت: عملیات اجرایی بیمارستان فردوس به اتمام رسیده است و تجهیزات آن در حال اجرا است و امید است تا اوایل اسفند ماه به بهره‌برداری برسد.

بیمارستان فردوس اسفندماه به بهره‌برداری می رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، کاظم قائمی عصر یکشنبه درنشست خبری توزیع ۶۴ نیروی متخصص در بیمارستان‌های استان، مستقر کردن جراح مغز و اعصاب در قاین و فردوس، راه‌اندازی اتاق عمل جراحی عمومی در بیمارستان ۳۲ تختخوابی درمیان، سربیشه و سرایان، اعزام ۲ اکیپ بهداشتی در مراسم اربعین به مدت ۱۰ روز در کاظمین را از اقدامات شاخص انجام شده از شهریور امسال تاکنون دانست.

وی خاطرنشان کرد: ورود تجهیزات ۲۲ واحد تک نفره زایمانی به استان، افتتاح ۱۰۰۰ تخت روانپزشکی در کشور به صورت وب کنفرانس، افتتاح مجتمع فرهنگی رفاهی سلامت، آغاز عملیات تجهیز بیمارستان جدیدالاحداث فردوس از جمله اقدامات انجام شده در این مدت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بیرجند با بیان اینکه حرکت به سمت جلوی دانشگاه از برنامه‌های ما است افزود: در این راستا حاشیه‌ها ما را از حرکت باز نخواهد داشت.

قائمی با بیان اینکه باید دو پروژه بیمارستان رازی و مرکز رادیوتراپی را راه‌اندازی کنیم یادآور شد: اورژانس بیمارستان شهدای قاین ۲ ماهه به اتمام رسید و قابل افتتاح است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بیرجند با بیان اینکه در اورژانس بیمارستان ولی‌عصر(عج) بیرجند حدود ۱۵ نیروی خدمات و ۴۵ نیروی پرستار در قالب طرح وارد این بیمارستان شدند افزود: در حال حاضر وضعیت بیمارستان خوب است اما حجم بیماران بسیار زیاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.